カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Looking For Your Name~ Armin Van Buuren

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Baby, can I hold your skin
 
ベイビー、キミの肌に触れてもいいかな?
 
 
 
 
Can I get a scent of the mood you've in
 
キミのそのムードと香りを僕にくれるかい?
 
 
 
 
I've been floating on this sea for so long
 
僕はとても長い間、海に浮かんでたんだ
 
 
 
 
I wouldn't recognize a place called home
 
家と呼べる場所は無くて
 
 
 
 
Oh and what a moment that was
 
その瞬間さえも無くて
 
 
 
 
How I got a taste of you in my blood
 
僕の血の中には、キミの味のようなものを感じるんだよ
 
 
 
 
And remember how I wrote your name
 
それと、どうやってキミの名前を書いたのかを覚えてるんだ
 
 
 
 
On the rocks down by the river seine
 
地引網で座礁した時
 
 
 
 
You said oh, nobody sees us
 
キミは言ったんだ、「私達は誰にも会えないだろうね。」って
 
 
 
 
And Jesus, it was cold
 
「ああ、神様」とも言ったね、あの時はとても寒かった
 
 
 
 
And I laughed because it was just too late
 
でもその時僕は笑ったんだ、「もう手遅れだよ」ってね
 
 
 
 
 
 
 
Even though I don't know if it's safe I'll jump in it
 
もし、それが安全かって分からなくても、僕は飛び込むよ
 
 
 
 
I would do anything to find
 
何かを見つけるためにね
 
 
 
 
And underneath the sky
 
空の下には
 
 
 
 
That's full of stars
 
沢山の星達があるから
 
 
 
I'm looking for your name tonight
 
今夜、キミの名前を探すよ
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maybe if I chase this dream
 
もしも、僕がこの夢を追いかけるのなら
 
 
 
 
I'll feel how you intoxicated me
 
僕は夢中になってしまうだろうね
 
 
 
 
Upon the bridge I hear a radio play
 
橋の上でラジオを聴くんだ
 
 
 
 
And it sounds like something you would say
 
それはキミが何かを言ってるように聞こえるだろうね
 
 
 
 
And the feeling's oh, so holy as I dive tonight alone singing
 
それはとても心地よくて神聖で、僕は今夜歌うことに没頭するんだ
 
 
 
 
You're gonna miss me when I'm gone
 
僕が去ってしまう時、キミは寂しがるだろうね
 
 
 
 
 
 
 
Even though I don't know if it's safe I'll jump in it
 
もし、それが安全かって分からなくても、僕は飛び込むよ
 
 
 
 
I would do anything to find
 
何かを見つけるためにね
 
 
 
 
And underneath the sky
 
空の下には
 
 
 
 
That's full of stars
 
沢山の星達があるから
 
 
 
I'm looking for your name tonight
 
今夜、その中にキミの名前を探すよ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
If you ever return to this place and come searching
 
もしも、キミがこの場所に戻って探しに来るのならば
 
 
 
 
For the message I leave behind
 
僕が残すこのメッセージをね
 
 
 
 
It's underneath this sky
 
この空の下には
 
 
 
 
That's full of stars
 
沢山の星があるから
 
 
 
 
I was looking for your name
 
僕はその中にキミの名前を探していたんだ
 
 
 
 
 
 
 
Tonight
 
今日の夜に
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow