カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~See The Sky~ Breath Carolina feat Jay Cosmic feat Haliene

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Woke up on the battlefield, sword and shield heavy in my hand

 

戦場で目を覚ましたんだ、そして僕の手の中には重い剣と盾があった

 

 

 

 

Lost all of my reckless dreams again, ooh

 

また僕の意味のない夢を、全て失ったんだ

 

 

 

 

But still I could hear the sign calling out in the darkest night

 

でも、僕はまだ暗い闇の中から息をする声が聞こえてくるんだ

 

 

 

 

Now I know somehow, I'll never lose the light

 

どうして、こうなったのか今やっとわかったよ、僕はもう二度と光を失わない

 

 

 

 

 

 

 

Cause when you knocked me down, you forgot to blind me

 

だって、キミは僕を倒した時、僕の視界を隠すことを忘れたんだ

 

 

 

 

When I hit ground, I could see

 

僕が地面に降り立った時に、やっと目にすることが出来たんだ

 

 

 

 

I could see the sky, I could see the sky

 

僕は空を見ることが出来たんだ、やっと空を見ることがね

 

 

 

 

I could see the sky

 

僕はやっと空を見ることが出来たんだ

 

 

 

 

I could see the sky

 

空を見ることがね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I breathe in and fill my lungs

 

息を沢山吸って、自分の肺を埋め尽くす

 

 

 

 

See the sign, no it's not so hard

 

あのサインを見るんだ、きっとそんなに難しくはないだろう

 

 

 

 

You though that you had won

 

キミはすでに勝ったつもりでいたんだよ

 

 

 

 

But you don't know the stars

 

でも、キミはまだ星を知らないんだ

 

 

 

 

 

 

 

Cause when you knocked me down, you forgot to blind me

 

だって、キミは僕を倒した時、僕の視界を隠すことを忘れたんだ

 

 

 

 

When I hit ground, I could see

 

僕が地面に降り立った時に、やっと目にすることが出来たんだ

 

 

 

 

I could see the sky, I could see the sky

 

僕は空を見ることが出来たんだ、やっと空を見ることがね

 

 

 

 

I could see the sky

 

僕はやっと空を見ることが出来たんだ

 

 

 

 

I could see the sky, sky, sky, sky...

 

空を見ることがね

 

 

 

 

I could see the sky, sky, sky, sky...

 

空を見ることがね

 
 
 
 

I could see the sky

 

僕はやっと空を見ることが出来たんだ

 

 

 

 

 

 

 

Cause when you knocked me down, you forgot to blind me

 

だって、キミは僕を倒した時、僕の視界を隠すことを忘れたんだ

 

 

 

 

When I hit ground, I could see

 

僕が地面に降り立った時に、やっと目にすることが出来たんだ

 

 

 

 

I could see the sky

 

僕はやっと空を見ることが出来たんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow