カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Middle~ Zedd feat Maren Morris feat Grey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Take a seat

 

ちょっとだけそこに座ってよ

 

 

 

 

Right over there, sat on the stairs

 

そこの階段に腰かけてよ

 

 

 

 

Stay or leave

 

ここに残るか、離れるか選んで

 

 

 

 

The cabinets are bare and I'm unaware

 

タンスの中が空っぽなんてことは私はまだ知らないわ

 

 

 

 

Of just how we got into this mess

 

なんで私達は混乱した状態になったのかな

 

 

 

 

Got so aggressive

 

攻撃的になったわよね

 

 

 

 

I know we meant

 

私達がしてきたことは

 

 

 

 

All good intentions

 

全部いいと思ってやってきたことなんだ

 

 

 

 

So pull me closer

 

だから私を引き寄せてくれない?

 

 

 

 

Why don't you pull me close

 

私のことを抱きしめてよ

 

 

 

 

Why don't you come on over

 

もっとこっちに来て欲しいの

 

 

 

 

I can't just let you go

 

私達はあなたから離れたりしないわ

 

 

 

 

 

 

 

Oh baby 

 

ベイビー

 

 

 

 

Why don't you just meet me in the middle

 

なんでキミと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

I'm losing my mind just a little

 

私はちょっとおかしくなってるみたい

 

 

 

 

So why don't you just meet me in the middle

 

なんであなたと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

In the middle

 

一緒に付き合ってる途中なのに

 

 

 

 

Baby

 

ベイビー

 

 

 

 

Why don't you just meet me in the middle

 

なんであなたと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

I'm losing my mind just a little

 

私はちょっとおかしくなってるみたいなの

 

 

 

 

So why don't you just meet me in the middle

 

なんであなたは私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

In the middle

 

一緒に居る途中なのに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Take a step

 

一歩ずつ進むのよ

 

 

 

 

Back for a minute, into the kitchen

 

すぐに戻って来て、キッチンに戻って来てね

 

 

 

 

Floors are wet

 

床が濡れてて

 

 

 

 

And taps are still running, dishes are broken

 

蛇口から水が流れっぱなしで、お皿は割れっぱなし

 

 

 

 

How did we get into this mess

 

なんで私達ってこんなめちゃくちゃな状態になったのかしら

 

 

 

 

Got so aggressive

 

攻撃的になってしまったの

 

 

 

 

I know we meant

 

私達がしてきたことは

 

 

 

 

All good intentions

 

全部良いと思ってやってきたことだって分かってるの

 

 

 

 

 

 

 

So pull me closer

 

だから私を引き寄せてくれない?

 

 

 

 

Why don't you pull me close

 

私のことを抱きしめてよ

 

 

 

 

Why don't you come on over

 

もっとこっちに来て欲しいの

 

 

 

 

I can't just let you go

 

私達はあなたから離れたりしないわ

 

 

 

 

 

 

 

Baby 

 

ベイビー

 

 

 

 

Why don't you just meet me in the middle

 

なんでキミと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

I'm losing my mind just a little

 

私はちょっとおかしくなってるみたい

 

 

 

 

So why don't you just meet me in the middle

 

なんであなたと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

In the middle

 

一緒に付き合ってる途中なのに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Looking at you I can't lie

 

あなたのことを見ると嘘つけないわ

 

 

 

 

Just pouring out admission

 

本当のことしか言えないの

 

 

 

 

Regardless my objection

 

自分の意志とは反対に

 

 

 

 

And it's not about my pride

 

自分のプライドなんかじゃなくて

 

 

 

 

I need you on my skin just

 

あなたのことが必要なの

 

 

 

 

Come over, pull me in just

 

だから、ここに来て、私をもっと引き寄せて

 

 

 

 

 

 

 

Oh baby 

 

ベイビー

 

 

 

 

Why don't you just meet me in the middle

 

なんでキミと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

I'm losing my mind just a little

 

私はちょっとおかしくなってるみたい

 

 

 

 

So why don't you just meet me in the middle

 

なんであなたと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

In the middle no no

 

一緒に付き合ってる途中なのに

 

 

 

 

Baby

 

ベイビー

 

 

 

 

Why don't you just meet me in the middle

 

なんであなたと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

I'm losing my mind just a little

 

私はちょっとおかしくなってるみたいなの

 

 

 

 

So why don't you just meet me in the middle

 

なんであなたは私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

In the middle

 

一緒に居る途中なのに

 

 

 

 

Baby

 

ベイビー

 

 

 

 

 

 

 

Why don't you just meet me in the middle

 

なんであなたと私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

I'm losing my mind just a little

 

私はちょっとおかしくなってるみたいなの

 

 

 

 

So why don't you just meet me in the middle, middle

 

なんであなたは私は一緒に居るのに会いに来てくれないの?

 

 

 

 

In the middle, middle

 

一緒に居る途中なのに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow