カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Harder~ Tiesto feat KSHMR feat Talay Riley

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Come meet me by the sun

 

太陽が僕に会いに来てくれって言ってるんだ

 

 

 

 

I don't know what you have to lose

 

僕はキミが何を失うのか分からないけど

 

 

 

 

Hold me close when you go

 

キミが旅立つとき、僕のことを抱きしめてよ

 

 

 

 

Bring your love, bring your love

 

キミの愛を持ってきてくれよ、キミの愛を

 

 

 

 

Keep on spinning and spinning and spinning

 

回って、回って、回り続けるんだ

 

 

 

 

In your orbit

 

キミの周りを

 

 

 

 

Going deeper and deeper and deeper

 

深く、深く、深く進むんだ

 

 

 

 

I'm still falling

 

僕はまだ、落ちてるんだよ

 

 

 

 

I keep hearing and hearing and hearing

 

聞いて、聞いて、聞き続けるんだよ

 

 

 

 

The night calling

 

夜になったら電話するんだ

 

 

 

 

Going deeper and deeper

 

もっと深く、より深くね

 

 

 

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなるんだ

 

 

 

 

Give up out a go

 

諦めて外に出るんだ

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなって

 

 

 

 

Time to do it

 

時間が解決してくれるからさ

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜には強くなるんだ

 

 

 

 

Give out a go

 

諦めて外に出て

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなる

 

 

 

 

Can we do it?

 

僕達には何が出来るかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paint your heart in my hands

 

キミの心で僕の手を染めてよ

 

 

 

 

Cope my skin with your sin (O-oo)

 

キミのせいで、変わってしまった僕の本心をどうにかしてくれよ

 

 

 

 

Calm this storm in my head

 

僕の頭の中の嵐を鎮めてくれよ

 

 

 

 

With your love, with your love

 

キミの愛と共に、キミの愛と共にね

 

 

 

 

Keep on spinning and spinning and spinning

 

回って、回って、回り続けるんだ

 

 

 

 

In your orbit

 

キミの周りを

 

 

 

 

Going deeper and deeper and deeper

 

深く、深く、深く進むんだ

 

 

 

 

I'm still falling

 

僕はまだ、落ちてるんだよ

 

 

 

 

I keep hearing and hearing and hearing

 

聞いて、聞いて、聞き続けるんだよ

 

 

 

 

The night calling

 

夜になったら電話するんだ

 

 

 

 

Going deeper and deeper

 

もっと深く、より深くね

 

 

 

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなるんだ

 

 

 

 

Give up out a go

 

諦めて外に出るんだ

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなって

 

 

 

 

Time to do it

 

時間が解決してくれるからさ

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜には強くなるんだ

 

 

 

 

Give out a go

 

諦めて外に出て

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなる

 

 

 

 

Can we do it?

 

僕達には何が出来るかな?

 

 

 

 

(Can we do it?)

 

(何が出来るかな?)

 

 

 

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなるんだ

 

 

 

 

Give up out a go

 

諦めて外に出るんだ

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなって

 

 

 

 

Time to do it

 

時間が解決してくれるからさ

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜には強くなるんだ

 

 

 

 

Give out a go

 

諦めて外に出て

 

 

 

 

Harder all night long

 

夜にはもっと強くなる

 

 

 

 

Can we do it?

 

僕達には何が出来るかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow