カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Heart Will Go On~ Celine Dion

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Every night in my dreams

 

夢の中で毎晩

 

 

 

 

I see you, I feel you

 

あなたに会うの、感じるのよ

 

 

 

 

That is how I know you go on

 

あなたはこうして私の中で生き続けてるのね

 

 

 

 

Far across the distance

 

どんなに遠く離れていても

 

 

 

 

And spaces between us

 

どんなに間があろうとも

 

 

 

 

You have come to show you go on

 

あなたは私の中で生きてるのを知らせに来てくれるわ

 

 

 

 

Near, far, wherever you are

 

近くても、遠くても、あなたがどこに居ようとも

 

 

 

 

I believe that the heart does go on

 

あなたへの思いは変わらないの

 

 

 

 

Once more you open the door

 

もう一度、あなたはドアを開ける

 

 

 

 

And you're here in my heart

 

そして、あなたは私の心の中に居るの

 

 

 

 

And my heart will go on and on

 

いつまでもあなたのことを思い続けるわ

 

 

 

 

Love can touch us one time

 

愛が私達に触れると

 

 

 

 

And last for a lifetime

 

それはずっと続くの

 

 

 

 

And never let go 'til we're gone

 

私達が居なくなるまでね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Love was when I loved you

 

私があなたを愛した時が「愛」なの

 

 

 

 

One true time I hold to

 

私は確かに抱いていたわ

 

 

 

 

In my life we'll always go on

 

この先もずっと、あなたのことを思ってる

 

 

 

 

Near, far, wherever you are

 

近くても、遠くても、あなたがどこに居ても

 

 

 

 

I believer that the heart does go on

 

あなたへの思いは変わらないわ

 

 

 

 

Once more you open the door

 

もう一度、あなたはドアを開けるの

 

 

 

 

And you're here in my heart

 

そして、あなたは私の心の中に居るの

 

 

 

 

And my heart will go on and on

 

私の心はいつまでも、あなたを思い続けるわ

 

 

 

 

You're here, there's nothing I fear

 

あなたがここに居るから、怖いものなんかないの

 

 

 

 

And I know that my heart will go on

 

いつまでもあなたを思い続けるわ

 

 

 

 

We'll stay forever this way

 

こんな風にね、永遠に一緒よ

 

 

 

 

You are safe in my heart

 

私の心の中だから安心してね

 

 

 

 

And my heart will go on and on

 

私の心はいつまでも、あなたを思い続けるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow