カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You Are The Reason~ Calum Scott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There goes my heart beating

 

心の中がドキドキしながらそこへ向かってるんだ

 

 

 

 

Cause you are the reason

 

だって、原因はキミなんだよ

 

 

 

 

I'm losing my sleep

 

僕は眠ることも出来ない

 

 

 

 

Please come back now

 

お願いだから、今すぐ戻ってきてくれよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There goes my mind racing

 

心の鼓動が早まりながら、そこへと向かってるんだ

 

 

 

 

And you are the reason

 

それはキミのせいで

 

 

 

 

That I'm still breathing

 

僕はまだ息をしてるんだ

 

 

 

 

I'm hopeless now

 

今僕は望みを失ったんだよ

 

 

 

 

 

 

 

I'd climb every mountain

 

僕は色んな山を登るんだ

 

 

 

 

And swim every ocean

 

そして、色んな海を泳ぐ

 

 

 

 

Just to be with you

 

ただ、キミとね

 

 

 

 

And fix what I've broken

 

そして、僕が壊したものを直してくれよ

 

 

 

 

Oh, cause I need you to see

 

そう、だって僕はキミに理解して欲しいから

 

 

 

 

That you are the reason

 

これはキミのせいなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There goes my hands shaking

 

僕の手は、震えながらそこへ向かってる

 

 

 

 

And you are the reason

 

キミのせいなんだよ

 

 

 

 

My heart keeps bleeding

 

僕の心は痛み続けてる

 

 

 

 

I need you now

 

今、キミが必要なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I could turn back the clock

 

もしも、僕が時計を遅らせることが出来たなら

 

 

 

 

I'd make sure the light defeated the dark

 

僕は確認するよ、暗闇に光が差したことを

 

 

 

 

I'd spend every hour, of every day

 

僕はいつだって過ごすんだ、毎日ね

 

 

 

 

Keeping you safe

 

キミを守り抜くよ

 

 

 

 

 

 

 

I'd climb every mountain

 

僕は色んな山を登るんだ

 

 

 

 

And swim every ocean

 

そして、色んな海を泳ぐ

 

 

 

 

Just to be with you

 

ただ、キミとね

 

 

 

 

And fix what I've broken

 

そして、僕が壊したものを直してくれよ

 

 

 

 

Oh, cause I need you to see

 

そう、だって僕はキミに理解して欲しいから

 

 

 

 

That you are the reason

 

これはキミのせいなんだ

 

 

 

 

You are the reason

 

キミのせいなんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'd climb every mountain

 

僕は色んな山を登るんだ

 

 

 

 

And swim every ocean

 

そして、色んな海を泳ぐんだ

 

 

 

 

Just to be with you

 

ただ、キミと一緒にね

 

 

 

 

And fix what I've broken

 

そして、僕が壊したものを直してよ

 

 

 

 

Cause I need you to see

 

だって、僕はキミに理解して欲しいからね

 

 

 

 

That you are the reason

 

これはキミのせいなんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow