カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Something's Gotta Give~ Camila Cabello

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loving you, I thought I couldn't get no higher

 

あなたのことを愛してたけど、これ以上は進めないって思ったの

 

 

 

 

Your November rain could set the night on fire, night on fire

 

あなたに降り注ぐ12月の雨は、夜を燃え上がらせるわ

 

 

 

 

But we could only burn so long

 

でも、それは私達を長く燃えさせるだけ

 

 

 

 

Counterfeit emotions only run skin deep

 

偽りの感情は肌の上を通るだけよ

 

 

 

 

Know you're lying when you're lying next to me, next to me

 

あなたは私の横で寝ている時、嘘をついたわね

 

 

 

 

How did we get so far gone?

 

私達はどうやってこんな遠くまで来たんだろう?

 

 

 

 

I should know by now

 

今なら分かってるはず

 

 

 

 

You should know by now

 

今なら、あなたにも分かってるはず

 

 

 

 

We should know by now

 

今なら、私達にも分かってるはず

 

 

 

 

 

 

 

Something's gotta give, something's gotta break

 

何かは与えられて、何かは壊れていくものなの

 

 

 

 

But all I do give, and all you do do is take

 

でも、私はすべてを与えただけで、あなたは貰うだけ

 

 

 

 

Something's gotta change, but I know that it won't 

 

何かが変わらないといけないけど、そうならないことを知ってる

 

 

 

 

No reason to stay is a good reason to go

 

一緒に居る意味がないのなら離れなきゃ

 

 

 

 

Is a good reason to go, ooh

 

それは離れるのに十分な理由よ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I have never heard a silence quite so loud

 

こんなに沈黙がうるさく聞こえたのは初めてなの

 

 

 

 

I walk in the room and you don't make a sound, make a sound

 

私は部屋に入って、あなたは何も音をたてなかった

 

 

 

 

You're good at making me feel small

 

あなたは私に小さいサプライズをするのが得意よね

 

 

 

 

If it doesn't hurt me, why do I still cry?

 

もしも、傷ついていないのなら、私はなぜまだ泣いてるのかな?

 

 

 

 

If it didn't kill me, then I'm half alive, half alive

 

もしも、私を殺していないのなら。私は半分だけ生きてるわ

 

 

 

 

How did we get so far gone?

 

私達はどうやってこんな遠くまで来たんだろう?

 

 

 

 

I should know by now

 

今なら分かってるはず

 

 

 

 

You should know by now

 

今なら、あなたにも分かってるはず

 

 

 

 

We should know by now

 

今なら、私達にも分かってるはず

 

 

 

 

 

 

 

Something's gotta give, something's gotta break

 

何かは与えられて、何かは壊れていくものなの

 

 

 

 

But all I do give, and all you do do is take

 

でも、私はすべてを与えただけで、あなたは貰うだけ

 

 

 

 

Something's gotta change, but I know that it won't 

 

何かが変わらないといけないけど、そうならないことを知ってる

 

 

 

 

No reason to stay is a good reason to go

 

一緒に居る意味がないのなら離れなきゃ

 

 

 

 

Is a good reason to go

 

それは離れるのに十分な理由よ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I should know by now, you should know by now

 

今なら分かるはずなの、あなたも同じよね

 

 

 

 

I think I'm breaking right now, ooh

 

私は今、別れるつもりなの

 

 

 

 

I should know by now, you should know by now

 

今なら分かってるはず、あなたも同じでしょ

 

 

 

 

I think I'm breaking right now

 

私は今すぐに、別れるつもりなの

 

 

 

 

 

 

 

Something's gotta give, something's gotta break

 

何かは与えられて、何かは壊れていくものなの

 

 

 

 

But all I do give, and all you do do is take

 

でも、私はすべてを与えただけで、あなたは貰うだけ

 

 

 

 

Something's gotta change, but I know that it won't 

 

何かが変わらないといけないけど、そうならないことを知ってる

 

 

 

 

No reason to stay is a good reason to go

 

一緒に居る意味がないのなら離れなきゃ

 

 

 

 

Is a good reason to go

 

それは離れるのに十分な理由よ

 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow