カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~There x2~ Slushii feat Marshmello

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I still miss you, baby, after all this time

 

僕はまだキミのことが恋しいんだよベイビー、今になってわかったよ

 

 

 

 

But if I want here, will you be there, times two?

 

でも、もしも僕がキミをここで待ってても、キミは僕の所に来てくれるかな?

 

 

 

 

I still miss you, baby, after all this time

 

僕はまだキミが恋しいんだよベイビー、今になって分かったんだ

 

 

 

 

But if I want here, will you be there, times two

 

でも、もしも僕がキミのことを待ってても、キミは僕の元に戻ってきてくれるかな?

 

 

 

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

まだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

まだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

キミが恋しいんだ、好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

キミが恋しいんだ、好きなんだよ

 

 

 

 

(Will you be there, times two?)

 

(キミは僕の所に来てくれるかな?)

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

まだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

まだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

キミが恋しいんだ、好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

キミが恋しいんだ、好きなんだよ

 

 

 

 

(Will you be there, times two?)

 

(キミは僕の所に来てくれるかな?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

僕はまだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

僕はまだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

僕はまだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you after all this time

 

僕はキミがまだ恋しいって、今になって分かったんだよ

 

 

 

 

 

 

 

I still miss you, baby, after all this time

 

僕はまだキミのことが恋しいんだよベイビー、今になってわかったよ

 

 

 

 

But if I want here, will you be there, times two?

 

でも、もしも僕がキミをここで待ってても、キミは僕の所に来てくれるかな?

 

 

 

 

I still miss you, baby, after all this time

 

僕はまだキミが恋しいんだよベイビー、今になって分かったんだ

 

 

 

 

But if I want here, will you be there, times two

 

でも、もしも僕がキミのことを待ってても、キミは僕の元に戻ってきてくれるかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

まだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

まだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

キミが恋しいんだ、好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

キミが恋しいんだ、好きなんだよ

 

 

 

 

(Will you be there, times two?)

 

(キミは僕の所に来てくれるかな?)

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

まだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

まだキミが恋しいんだ、まだキミが好きなんだ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

キミが恋しいんだ、好きなんだよ

 

 

 

 

I still miss you, I still miss you

 

キミが恋しいんだ、好きなんだよ

 

 

 

 

Will you be there, times two?

 

キミは僕の所に来てくれるかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Whoa whoa oh, whoa whoa oh

 

 

 

 

 

 

Whoa whoa oh oh oh oh oh

 

 

 

 

 

 

Whoa whoa oh, whoa whoa oh

 

 

 

 

 

 

Whoa whoa oh oh oh oh oh

 

 

 

 

 

 

And I hope you know

 

キミに願ってるんだ

 

 

 

 

Yes, I can't do this on my own

 

そうだよ、僕は今のままじゃ自分の道を一人で歩けないんだ

 

 

 

 

And baby, I know I was wrong

 

それとベイビー、自分で僕は間違った選択をしたって分かるんだ

 

 

 

 

But I'll be there, times two

 

でも、僕は今でもこれからもここに居るよ

 

 

 

 

 

 

 

And I hope you know

 

キミに願ってるんだ

 

 

 

 

Yes, I can't do this on my own

 

そうだよ、僕は今のままじゃ自分の道を一人で歩けないんだ

 

 

 

 

And baby, I know I was wrong

 

それとベイビー、自分で僕は間違った選択をしたって分かるんだ

 

 

 

 

But I'll be there, times two

 

でも、僕は今でもこれからもここに居るよ

 

 

 

 

And I hope you know

 

キミに願ってるんだ

 

 

 

 

Yes, I can't do this on my own

 

そうだよ、僕は今のままじゃ自分の道を一人で歩けないんだ

 

 

 

 

And baby, I know I was wrong

 

それとベイビー、自分で僕は間違った選択をしたって分かるんだ

 

 

 

 

But I'll be there, times two

 

でも、僕は今でもこれからもここに居るよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow