カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~More Than You Know~ Axwell feat Ingrosso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heavy on your heart

 

重たいキミの心

 

 

 

 

Heavy on your mind

 

重たいキミの考え

 

 

 

 

Wandering the streets tonight

 

今夜は通りを彷徨うんだ

 

 

 

 

If you're looking for a home

 

もしも、キミが家を探してるのなら

 

 

 

 

You are not alone

 

キミは独りじゃないよ

 

 

 

 

I can be your guiding light

 

僕が導くからさ

 

 

 

 

'Cause I promise you

 

だって、僕はキミに約束するから

 

 

 

 

I'm a dreamer too

 

僕もドリーマーさ

 

 

 

 

Heavy on my heart

 

重たいキミの心も

 

 

 

 

Wandering the streets tonight

 

今夜は通りを彷徨うからさ

 

 

 

 

 

 

 

When it all counts for something

 

何かを数える時

 

 

 

 

And your pocket's full of loving

 

ポケットは愛で溢れてて

 

 

 

 

Let's get high on believing

 

信じることが救われるんだ

 

 

 

 

I can promise you

 

僕はキミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

We are dreamers together

 

僕達はお互い思想家なんだ

 

 

 

 

Always and forever

 

いつまでも永遠にね

 

 

 

 

Let's get high on believing

 

信じることが救われる

 

 

 

 

I can promise you

 

キミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

I can promise you

 

僕はキミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

Let's get high on believing

 

信じることが救われる

 

 

 

 

I can promise you

 

キミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heavy on my feet

 

足取りが重くても

 

 

 

 

Heavy on me knees

 

僕の膝が重くても

 

 

 

 

Walking down a winding road

 

曲がりくねった道を歩くんだ

 

 

 

 

If you're looking for a home

 

もしも、キミが家を探してるのなら

 

 

 

 

You are not alone

 

キミは独りじゃないって

 

 

 

 

I can be your stepping stone

 

僕はキミの踏み台にもなれるから

 

 

 

 

'Cause I promise you

 

だって、僕はキミに約束するから

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

Heavy on my feet

 

足取りが重くても

 

 

 

 

Walking down a winding road

 

曲がりくねった道を歩くんだ

 

 

 

 

 

 

 

When it all counts for something

 

何かを数える時

 

 

 

 

And your pocket's full of loving

 

ポケットは愛で溢れてて

 

 

 

 

Let's get high on believing

 

信じることが救われるんだ

 

 

 

 

I can promise you

 

僕はキミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

We are dreamers together

 

僕達はお互い思想家なんだ

 

 

 

 

Always and forever

 

いつまでも永遠にね

 

 

 

 

Let's get high on believing

 

信じることが救われる

 

 

 

 

I can promise you

 

キミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can promise you, I can promise you

 

僕はキミに約束するよ、約束する

 

 

 

 

I can promise you, I can promise you

 

僕はキミに約束するよ、約束する

 

 

 

 

I can promise you, I can promise you

 

僕はキミに約束するよ、約束する

 

 

 

 

I can promise you, I can promise you

 

僕はキミに約束するよ、約束する

 

 

 

 

I can promise you, I can promise you

 

僕はキミに約束するよ、約束する

 

 

 

 

I can promise you, I can promise you

 

僕はキミに約束するよ、約束する

 

 

 

 

 

 

 

I can promise you

 

キミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

I can promise you

 

キミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ

 

 

 

 

We are dreamers together

 

僕達はお互い思想家なんだ

 

 

 

 

Always and forever

 

いつまでも永遠にね

 

 

 

 

Let's get high on believing

 

信じることが救われる

 

 

 

 

I can promise you

 

キミに約束するよ

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そう、僕もドリーマーだからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow