カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Left Right Left~ Charlie Puth

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh I been hurting lately

 

最近傷ついてるんだ

 

 

 

 

I'm down on all mu luck

 

僕はツキにも見放されて

 

 

 

 

Sometime's there's no one there by your side

 

誰も味方が居ないみたいで

 

 

 

 

I don't deserve this baby

 

こんなはずじゃなかったんだけど

 

 

 

 

But I know I can't give up

 

でも、僕は諦めないよ

 

 

 

 

Tough times I just take them in stride

 

辛いことも力にして歩いていくから

 

 

 

 

 

 

 

Hmmm, I'm almost there, only one more step

 

僕は、もうすぐそこに辿り着けるんだ、あと一歩だよ

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

Hmmm, I'm moving on, I got no regrets

 

僕は前に進んでるんだよ、後悔はない

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I said time are changing, tell me how can I keep up

 

時代は変わっていくって言ったんだ、どうやってついていったらいいのかな

 

 

 

 

Every time I turn around there's a wall

 

振り向けばいつも壁があって

 

 

 

 

But I'm climbing daily, until I see the top

 

でも、僕は登り続けて、頂点が見えるまで登るんだよ

 

 

 

 

And I get up right after every fall

 

落ちてはすぐに立ち上がるんだ

 

 

 

 

When you're brokenhearted

 

キミが傷ついて

 

 

 

 

And you're lost without me

 

僕なしで迷ってるのなら

 

 

 

 

Yeah, you gotta walk alone, yeah it's true

 

そうだよ、独りで歩かないといけないんだ、それが現実

 

 

 

 

Flash every smile cause I've been lost for miles

 

少しでも笑うといい、だって僕はずっと途方に暮れているからね

 

 

 

 

Cause, yeah, I know you've felt this way before too

 

だって、そうだよ、キミも同じ気持ちなんだろ

 

 

 

 

 

 

 

Hmmm, we're almost there baby one more step

 

僕達は、もうすぐそこに辿り着けるんだ、あと一歩だよ

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

Hmmm, we're moving on, we got no regrets

 

僕達は前に進んでるんだよ、後悔はない

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

 

Oh, we're almost there only one more step

 

僕達は前に進んでるんだよ、僕達に後悔はないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hmmm...

 

 

 

 

 

 

I know it looks like it's too far

 

遠くに見えるかもしれないけど

 

 

 

 

But it's nothing compared to how far we've come

 

でも、僕達は進んできた道に比べたら大したことはないんだ

 

 

 

 

Walking down this boulevard

 

この道を歩いて

 

 

 

 

When the darkest times come right before the sun

 

きっと太陽が昇る前は、一番暗いんだよ

 

 

 

 

 

 

 

We're almost there baby one more step

 

僕達は、もうすぐそこに辿り着けるんだ、あと一歩だよ

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

We're moving forward and there's no regrets

 

僕達は前に進んでるんだよ、後悔はない

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right

 

左足、右足、左足、右足

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

 

Oh, we're almost there only one more step

 

僕達は前に進んでるんだよ、僕達に後悔はないよ

 
 
 
 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

Oh, we're almost there only one more step

 

僕達は前に進んでるんだよ、僕達に後悔はないよ

 
 
 
 

Oh, left, right, left, right, left

 

左足、右足、左足、右足、左足

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow