カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Greatest Love Of All~ Whitney Houston

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I believe the children are our future

 

子供たちは私達の未来だって信じてるの

 

 

 

 

Teach them well and let them lead the way

 

彼らを教育して、正しい道に進めさせよう

 

 

 

 

Show them all the beauty they possess inside

 

彼らが内に秘めてる美しさに気づかせてあげましょうよ

 

 

 

 

Give them a sense of pride to make it easier

 

彼らにプライドを与えて成功させよう

 

 

 

 

Let the children's laughter remind us how we used to be

 

子供達の笑いが以前の私達を思い出させてくれるから

 

 

 

 

Everybody's searching for a hero

 

誰もがヒーローを探してるの

 

 

 

 

People need someone to look up to

 

人々はすがる誰かを必要としてるの

 

 

 

 

I never found anyone who fulfilled my needs

 

私には自分の要求を満たしてくれる人なんて誰もいなかったの

 

 

 

 

A lonely place to be

 

とても孤独な場所なのよ

 

 

 

 

And so I learned to depend on me

 

だから、私は自分を頼ることに決めたの

 

 

 

 

 

 

 

I decide long ago, never to walk in anyone's shadows

 

遠い昔に決めたの、私は誰の影も歩かないって

 

 

 

 

If I fall, if I succeed

 

もし失敗しても、もし成功しても

 

 

 

 

At least I'll live as I believe

 

私は信じたように生きるの

 

 

 

 

No matter what they take from me

 

私から何を取られようとも

 

 

 

 

They can't take away my dignity

 

誰も私の威厳までは取れないわ

 

 

 

 

Because the greatest love of all

 

だって、何よりも大きな愛が

 

 

 

 

Is happening to me

 

私の中に湧き上がってるからね

 

 

 

 

I found the greatest love of all inside of me

 

私は、大きな愛が自分の中にあるって気づいたのよ

 

 

 

 

The greatest love of all

 

大きな愛が自分の中にあるって

 

 

 

 

Is easy to achieve

 

大きな愛を手に入れるのは簡単なの

 

 

 

 

Learning to love yourself

 

愛とは、自分自身で学ぶものなの

 

 

 

 

It is the greatest love of all

 

それは、何よりも大きな愛で

 

 

 

 

 

 

 

I believe the children are our future

 

子供たちは私達の未来だって信じてるの

 

 

 

 

Teach them well and let them lead the way

 

彼らを教育して、正しい道に進めさせよう

 

 

 

 

Show them all the beauty they possess inside

 

彼らが内に秘めてる美しさに気づかせてあげましょうよ

 

 

 

 

Give them a sense of pride to make it easier

 

彼らにプライドを与えて成功させよう

 

 

 

 

Let the children's laughter remind us how we used to be

 

子供達の笑いが以前の私達を思い出させてくれるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And if, by chance, that special place

 

そして、もしもチャンスがあって、特別な場所が

 

 

 

 

That you've been dreaming of

 

ずっと夢見た場所が

 

 

 

 

Leads you to a lonely place

 

あなたを孤独に導いたのなら

 

 

 

 

Find your strength in love

 

愛の中に力を見つければいいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow