カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Let Me Go~ Hailee Steinfeld feat Alesso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You made plans and I, I made problems

 

あなたは計画を立ててくれたけど、私は問題を起こしてしまった

 

 

 

 

We were sleeping back to back

 

私達は背中合わせに寝ていたわね

 

 

 

 

We know this thing wasn't built to last

 

私達はこれが最後まで続かないって知ってたの

 

 

 

 

Good on paper, picture perfect

 

紙の上では良かった、写真でも完璧だった

 

 

 

 

Chased the high too far, too fast

 

でも高みを目指し過ぎたの、急ぎ過ぎたわ

 

 

 

 

Picket white fence, but we paint it black

 

白いフェンスも黒く塗ってしまったわね

 

 

 

 

 

 

 

Ooh, and I wished you would hurt me harder than I hurt you

 

私があなたを傷つけることよりも、もっとあなたが私を傷つけてくれたらいいのに

 

 

 

 

Ooh, and I wish you wouldn't wait for me but you always do

 

あなたが私のことなんて、待ってくれなければいいのに、でもあなたは常に待ってくれてるの

 

 

 

I've been hoping somebody loves you in the ways I couldn't

 

私は誰かが私の出来ないやり方で、あなたを愛してくれるのを願ってるわ

 

 

 

 

Somebody's taking care of all of the mess I made

 

誰かが、私がめちゃくちゃにしたことを修復してくれることを

 

 

 

 

Someone you don't have to change

 

あなたは変わらなくていいのよ、誰かが

 

 

 

 

I've been hoping

 

私は願ってるわ

 

 

 

 

Someone will love you, let me go

 

誰かがあなたを愛すから、だから私を離して

 

 

 

 

Someone will love you, let me go

 

誰かがあなたを愛すから、だから私を離して

 

 

 

 

I've been hoping

 

私は願ってる

 

 

 

 

Someone will love you, let me go

 

誰かがあなたを愛してくれるから、私を離して

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spend some time, but this time ain't even

 

時間は経ったけれど、今はまだそんな時じゃないんだ

 

 

 

 

I could leave it in the past but you're holding on to what you never had

 

僕は過去に置いてきたけど、キミは今も手にしたことのない物に執着してる

 

 

 

 

Good on paper, picture perfect

 

紙の上では良かったんだ、写真でも完璧

 

 

 

 

Chased the high too far, too fast

 

でも、高みを目指し過ぎたんだ、急ぎ過ぎたね

 

 

 

 

Picket white fence, but we paint it black

 

白いフェンスも黒く塗ってしまったね

 

 

 

 

 

 

 

Ooh, and I wished you would hurt me harder than I hurt you

 

私があなたを傷つけることよりも、もっとあなたが私を傷つけてくれたらいいのに

 

 

 

 

Ooh, and I wish you wouldn't wait for me but you always do

 

あなたが私のことなんて、待ってくれなければいいのに、でもあなたは常に待ってくれてるの

 

 

 

I've been hoping somebody loves you in the ways I couldn't

 

私は誰かが私の出来ないやり方で、あなたを愛してくれるのを願ってるわ

 

 

 

 

Somebody's taking care of all of the mess I made

 

誰かが、私がめちゃくちゃにしたことを修復してくれることを

 

 

 

 

Someone you don't have to change

 

あなたは変わらなくていいのよ、誰かが

 

 

 

 

I've been hoping

 

私は願ってるわ

 

 

 

 

Someone will love you, let me go

 

誰かがあなたを愛すから、だから私を離して

 

 

 

 

Someone will love you, let me go

 

誰かがあなたを愛すから、だから私を離して

 

 

 

 

I've been hoping

 

私は願ってる

 

 

 

 

Someone will love you, let me go (go, go, go)

 

誰かがあなたを愛してくれるから、私を離して

 

 

 

 

Someone will love you, let me go (go, go, go)

 

誰かがあなたを愛してくれるから

 

 

 

 

Someone will love you, let me go (go, go, go)

 

誰かがあなたを愛してくれるから、私を離して

 

 

 

 

Someone will love you, let me go (go, go, go)

 

誰かがあなたを愛してくれるから

 

 

 

 

Someone will love you, let me go

 

誰かがあなたのことを愛してくれるから、だから私を離して

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I've been hoping somebody loves you in the ways I couldn't

 

私は誰かが私の出来ないやり方で、あなたを愛してくれるのを願ってるわ

 

 

 

 

Somebody's taking care of all of the mess I made

 

誰かが、私がめちゃくちゃにしたことを修復してくれることを

 

 

 

 

Someone you don't have to change

 

あなたは変わらなくていいのよ、誰かが

 

 

 

 

I've been hoping

 

私は願ってるわ

 

 

 

 

Someone will love you, let me go

 

誰かがあなたを愛すから、だから私を離して

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow