カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Suitcase~ Matthew Koma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You look like Sunday with my ex

 

キミは、僕から見るとまるで日曜日のように見えるんだ

 

 

 

 

Sit at breakfast with your arms across your chest

 

胸の向こう側に腕を向けて、座って朝食を食べてるキミ

 

 

 

 

Like a cross you were my trust around her neck til it hung her

 

まるで彼女の首という十字架につるされてるように、そこには僕の信頼があったんだ

 

 

 

 

My baby she was clinically obsessed

 

僕のベイビーは、臨床的に執着してたんだ

 

 

 

 

Our identity was physical but less

 

僕達は少なくても、肉体的関係で

 

 

 

 

Every now and then her noise inside my head re-entred

 

今では、僕の頭の中に彼女の声が入って来るんだ

 

 

 

 

 

 

 

She said I remember loving you all of the good shit and all the bad shit too

 

彼女は言ったんだ「あなたのすべてのたわごと、悪いことも愛す」ってことを覚えてるって

 

 

 

 

I remember hating you for all the right things you never tried to do

 

僕はキミを憎む何かを覚えてるんだ

 

 

 

 

I remember needing you call me an addict, to your elastic moods

 

僕はキミが必要なんだ、心が弾むような気分で僕を中毒者だって言ってくれよ

 

 

 

 

I'm packing every memory that we made in a suitcase

 

僕は2人で作ったスーツケースの中に思い出を詰めておくから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're on a train I used to wreck

 

キミは電車に乗ってる

 

 

 

 

With the bullets of the least of my respect

 

僕への尊敬という名の銃弾と共にね

 

 

 

 

I wish there was a shot I could regret but there isn't

 

僕はその一撃が後悔する可能性であることを望んでるけど、それは違ったんだ

 

 

 

 

Yea there were tongues I spoke in heat

 

僕には熱く語れる舌があったんだ

 

 

 

 

That I never meant to say, or meant to mean

 

でもその舌は、僕がキミに言いたいことを決して言わなかったんだ

 

 

 

 

In the shop or when I see her in my sleep on visions

 

僕の夢の中で、お店の中で彼女を見たときに

 

 

 

 

 

 

 

She said I remember loving you all of the good shit and all the bad shit too

 

彼女は言ったんだ「あなたのすべてのたわごと、悪いことも愛す」ってことを覚えてるって

 

 

 

 

I remember hating you for all the right things you never tried to do

 

僕はキミを憎む何かを覚えてるんだ

 

 

 

 

I remember needing you call me an addict, to your elastic moods

 

僕はキミが必要なんだ、心が弾むような気分で僕を中毒者だって言ってくれよ

 

 

 

 

I'm packing every memory that we made in a suitcase

 

僕は2人で作ったスーツケースの中に思い出を詰めておくから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know you hate it when I say I'm sorry but I'm sorry ohh, ohh

 

キミが僕のことを憎んでることを僕は分かってたんだ、ごめんね

 

 

 

 

 

 

 

She said I remember loving you all of the good shit and all the bad shit too

 

彼女は言ったんだ「あなたのすべてのたわごと、悪いことも愛す」ってことを覚えてるって

 

 

 

 

I remember hating you for all the right things you never tried to do

 

僕はキミを憎む何かを覚えてるんだ

 

 

 

 

I remember needing you call me an addict, to your elastic moods

 

僕はキミが必要なんだ、心が弾むような気分で僕を中毒者だって言ってくれよ

 

 

 

 

I'm packing every memory that we made in a suitcase

 

僕は2人で作ったスーツケースの中に思い出を詰めておくから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You look like Sunday with my ex

 

キミはまるで日曜日のように見えるんだ

 

 

 

 

Sit at breakfast with your arms across your chest

 

胸の向こう側に腕を向けて、座って朝食を食べてるキミ

 

 

 

 

Like a cross you were my trust around her neck til it hung her

 

まるで彼女の首という十字架につるされてるように、そこには僕の信頼があるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow