カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Friends~ Ed Sheeran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We're not, no we're not friends, nor have we ever been

 

僕達は友達じゃないんだ、友達だったこともないし

 

 

 

 

We just try to keep those secrets in a lie

 

僕達はただ、この秘密を嘘のようにしてるだけ

 

 

 

 

And if they find out, will it all go wrong?

 

もしも、みんなが知ってしまったら上手くいかないのかな?

 

 

 

 

And heaven knows, no one wants it to

 

天国は知ってるんだよ、誰も望んでないってね

 

 

 

 

 

 

 

So I could take the back road

 

今なら引き返すことも出来るんだ

 

 

 

 

But your eyes will lead me straight back home

 

でも、キミの瞳を見ると家に真っ直ぐに導かれるんだ

 

 

 

 

And if you know me like I know you

 

もしも、キミが僕と同じように僕を分かってるのなら

 

 

 

 

You should love me, you should know

 

キミも僕のことを愛しているはずさ、分かってて欲しいよ

 

 

 

 

Friends just sleep in another bed

 

友達だったら違うベッドで寝るだろうね

 

 

 

 

And friends don't treat me like you do

 

友達だったら、キミのように僕に接してくれないだろうね

 

 

 

 

Well I know that there's a limit to everything

 

そうさ、すべてのものに限度はあるけど

 

 

 

 

But my friends won't love me like you

 

でも、僕の友達はキミのように愛してはくれないんだ

 

 

 

 

No, my friends won't love me like you

 

いや、キミのように愛してくれることはないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We're not friends, we could be anything

 

僕達は友達じゃないから、何にでもなれるんだ

 

 

 

 

If we try to keep those secrets safe

 

もしも、この秘密を隠したままでいれれば

 

 

 

 

No one will find out if it all went wrong

 

別れたって誰にも知られることはない

 

 

 

 

They'll never know what we've been through

 

誰も僕達に起きたことを知らないままね

 

 

 

 

 

 

 

So I could take the back road

 

今なら引き返すことも出来るんだ

 

 

 

 

But your eyes will lead me straight back home

 

でも、キミの瞳を見ると家に真っ直ぐに導かれるんだ

 

 

 

 

And if you know me like I know you

 

もしも、キミが僕と同じように僕を分かってるのなら

 

 

 

 

You should love me, you should know

 

キミも僕のことを愛しているはずさ、分かってて欲しいよ

 

 

 

 

Friends just sleep in another bed

 

友達だったら違うベッドで寝るだろうね

 

 

 

 

And friends don't treat me like you do

 

友達だったら、キミのように僕に接してくれないだろうね

 

 

 

 

Well I know that there's a limit to everything

 

そうさ、すべてのものに限度はあるけど

 

 

 

 

But my friends won't love me like you

 

でも、僕の友達はキミのように愛してはくれないんだ

 

 

 

 

No, my friends won't love me like you

 

いや、キミのように愛してくれることはないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But then again, if we're not friends

 

でも、友達じゃないのなら

 

 

 

 

Someone else might love you too

 

他の誰かがキミを愛すのかもしれない

 

 

 

 

And then again, if we're not friends

 

友達じゃないのなら

 

 

 

 

There'd be nothing I could do, and that's why

 

僕は、何も出来ないのかもしれない

 

 

 

 

 

 

 

Friends just sleep in another bed

 

友達だったら違うベッドで寝るだろうね

 

 

 

 

And friends don't treat me like you do

 

友達だったら、キミのように僕に接してくれないだろうね

 

 

 

 

And I know that there's a limit to everything

 

すべてのものに限度はあるけど

 

 

 

 

But my friends won't love me like you

 

でも、僕の友達はキミのように愛してはくれないんだ

 

 

 

 

No, my friends won't love me like you do

 

いや、キミのように愛してくれることはないんだ

 

 

 

 

Oh, my friends will never love me like you

 

そうさ、キミのように愛してくれることはないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow