カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Small Town Boy~ Dustin Lynch

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm a dirt road in the headlight

 

僕はヘッドライトに照らされたあぜ道なんだ

 

 

 

 

I'm a mama's boy, I'm a fist fight

 

僕は母親を守る男で、拳で戦う男なんだよ

 

 

 

 

Kinda country line, kinda cold beer

 

僕は田舎の男で、冷たいビールが好きなんだ

 

 

 

 

Little hat down, little John Deere

 

少し目深にかぶった帽子、畑作業の男さ

 

 

 

 

I kinda give a damn

 

僕は真面目さ

 

 

 

 

I kinda don't don't care

 

頑固とも言えるかな

 

 

 

 

You see that girl standing right there

 

キミはあそこに立っている女が見えるかい?

 

 

 

 

She loves a small town boy like me

 

彼女は僕みたいな田舎出身の男が好きなんだ

 

 

 

 

She's my ride or die baby

 

彼女はどうしても手に入れたい女なんだ

 

 

 

 

She's my cool, she's my crazy

 

彼女は僕の理性であって、野生なんだ

 

 

 

 

She's my laid back in the front seat

 

彼女は僕が助手席に乗せたい女なんだよ

 

 

 

 

She's my with me to the end girl

 

生涯を共にしたい女性で

 

 

 

 

I'm turning it up to ten girl

 

僕はフルスロットルになってしまうんだ

 

 

 

 

She can have anybody that she wants

 

彼女は誰でも選べるような女なんだ

 

 

 

 

Or be anywhere she wants to be

 

住みたいところに何処でも住める

 

 

 

 

She loves a small town boy like me

 

彼女は僕みたいな、田舎の男が好きなんだ

 

 

 

 

She likes my T-shirt

 

彼女は僕のTシャツを褒めてくれた

 

 

 

 

She likes my old boots

 

古いブーツも褒めてくれたんだ

 

 

 

 

Likes to slow dance to some old school

 

昔みたいに、ゆっくり踊るのが好きなんだ

 

 

 

 

She'll take a full moon over those city nights

 

彼女は満月のように、街を照らすだろうね

 

 

 

 

And I ain't scared to get all up in those bright lights

 

そして、僕はその光を真っ向から受けることに抵抗はないよ

 

 

 

 

Yeah, I can smooth in out

 

そうさ、僕ならやれる

 

 

 

 

I can stick it up

 

彼女に釣り合う男になれるんだ

 

 

 

 

I guess that's why she can't get enough of 

 

恐らく、彼女は日常に不満を覚えてるんだろう

 

 

 

 

A small town boy like me

 

僕みたいな小さな町出身の男は

 

 

 

 

She loves a small town boy like me

 

彼女は僕みたいな、田舎出身の男が好きなんだ

 

 

 

 

She's my ride or die baby

 

彼女はどうしても手に入れたい女なんだ

 

 

 

 

She's my cool, she's my crazy

 

彼女は僕の理性で、野生なんだ

 

 

 

 

She's my laid back in the front seat

 

僕の助手席に乗せたい女なんだ

 

 

 

 

She's my with me to the end girl

 

生涯を共にしたい女性で

 

 

 

 

I'm turning it up to ten girl

 

だから、僕はついフルスロットルになってしまう

 

 

 

 

She can have anybody that she wants 

 

彼女は誰でも選べるような女なんだ

 

 

 

 

Or be anywhere she wants to be

 

住みたいところに何処でも住める

 

 

 

 

She loves a small town boy like me

 

彼女は僕みたいな、田舎出身の男が好きなんだ

 

 

 

 

She loves a small town boy like me, yeah

 

僕みたいな、田舎出身の男が好きなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I'm her sure thing

 

そう、彼女は運命の相手で

 

 

 

 

I'm her go to

 

僕が辿り着く場所なんだ

 

 

 

 

I'm her rockstar

 

僕は彼女のロックスター

 

 

 

 

She ain't gon' ever lose a

 

彼女は絶対に失うことはないんだ

 

 

 

 

Small town boy like me

 

僕みたいな田舎の男をね

 

 

 

 

She's my ride or die baby

 

彼女はどうしても手に入れたい女なんだ

 

 

 

 

She's my cool, she's my crazy

 

彼女は僕の理性であり、野生

 

 

 

 

She's my laid back in the front seat

 

僕が助手席に乗せたい人なんだ

 

 

 

 

She's my with me to the end girl

 

生涯を共にしたい人

 

 

 

 

I'm turning it up ten girl

 

だから、僕は本気になってしまうんだ

 

 

 

 

She can have anybody that she wants

 

彼女は誰でも選べるような女で

 

 

 

 

Or be anywhere she wants to be

 

住みたいところ何処でも住めるような女

 

 

 

 

She loves a small town boy like me

 

でも、彼女は僕みたいな田舎の男が好きなんだ

 

 

 

 

She's my ride or die baby

 

彼女はどうしても手に入れたい女

 

 

 

 

She's my cool, she's my crazy

 

僕の理性であり、野生

 

 

 

 

She's my laid back in the front seat

 

僕の助手席に乗せたい人

 

 

 

 

She's my with me to the end girl

 

生涯を共にしたい人

 

 

 

 

I'm turning it up to ten girl

 

だから、僕は本気になるんだ

 

 

 

 

She can have anybody that she wants

 

彼女は誰でも選べるような女

 

 

 

 

Or be anywhere she wants to be

 

住みたいところに何処でも住めるような女

 

 

 

 

She loves a small town boy like me

 

彼女は僕みたいな田舎の男が好きなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow