カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Like I Do~ David Guetta feat Martin Garrix

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I think of you

 

ベイビー、キミのことを考えてるんだ

 

 

 

 

When I'm all alone and it's half past two

 

夜中の2時に僕が独りぼっちの時

 

 

 

 

Bet you think about it too

 

キミも僕と一緒で、僕のこと考えてるんだろ?

 

 

 

 

Ain't nobody love you like I do (like I do)

 

僕みたいに、キミのことを愛せる人なんていないんだ

 

 

 

 

Baby, I think of you

 

ベイビー、キミのことを考えてるんだ

 

 

 

 

When I'm all alone and it's half past two

 

夜中の2時に僕が独りの時

 

 

 

 

Bet you think about it too

 

キミも僕と一緒で、僕のことを考えてるんだろ?

 

 

 

 

Ain't nobody love you like I do

 

僕みたいに、キミのことを愛せる人なんていないんだよ

 

 

 

 

Like I do

 

僕みたいにさ

 

 

 

 

 

 

 

Like, like I do

 

僕のように

 

 

 

 

Like I do

 

僕みたいにさ

 

 

 

 

Like, like I do

 

僕のように

 

 

 

 

Like I do

 

僕みたいにね

 

 

 

 

Like I do

 

僕みたいにさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I think of you

 

ベイビー、キミのことを考えてるんだ

 

 

 

 

When I'm all alone and it's half past two

 

夜中の2時に僕が独りぼっちの時

 

 

 

 

Bet you think about it too

 

キミも僕と一緒で、僕のこと考えてるんだろ?

 

 

 

 

Ain't nobody love you like I do (like I do)

 

僕みたいに、キミのことを愛せる人なんていないんだ

 

 

 

 

Baby, I think of you

 

ベイビー、キミのことを考えてるんだ

 

 

 

 

When I'm all alone and it's half past two

 

夜中の2時に僕が独りの時

 

 

 

 

Bet you think about it too

 

キミも僕と一緒で、僕のことを考えてるんだろ?

 

 

 

 

Ain't nobody love you like I do

 

僕みたいに、キミのことを愛せる人なんていないんだよ

 

 

 

 

Like I do

 

僕みたいにさ

 

 

 

 

 

 

 

Like, like I do

 

僕のように

 

 

 

 

Like I do

 

僕みたいにさ

 

 

 

 

Like, like I do

 

僕のように

 

 

 

 

Like I do

 

僕みたいにね

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I think of you

 

ベイビー、キミのことを考えてるんだ

 

 

 

 

When I'm all alone and it's half past two

 

夜中の2時に僕が独りの時

 

 

 

 

Bet you think about it too

 

キミも僕と一緒で、僕のことを考えてるんだろ?

 

 

 

 

Ain't nobody love you like I do

 

僕みたいに、キミのことを愛せる人なんていないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow