カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Real Friends~ Camila Cabello

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No, I think I'll stay in tonight

 

違うの、今夜は泊まろうと思うの

 

 

 

 

Skip the conversations and the "oh, I'm fine's

 

会話は抜きにして、”私は大丈夫”って言うから

 

 

 

 

No, I'm no stranger to surprise

 

違うのよ、サプライズには慣れてるから

 

 

 

 

This paper town has let me down too many times

 

この偽りの街のせいで、私は幾度となくがっかりしたの

 

 

 

 

Why do I even try? give me a reason why

 

何で頑張ろうとするの?誰か教えて

 

 

 

 

I though that I could trust you, never mind

 

信じられるかもって思ったのよ、気にしないでね

 

 

 

 

Why all the switching sides? where do I draw the line?

 

何で態度を変えるの?どこで線を引いてるの?

 

 

 

 

I guess I'm too native to read the signs

 

私が世間知らずで空気が読めないのね

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

私はただ、本当の友達を探してるのよ

 

 

 

 

All they ever do is let me down

 

ただ、彼女たちは私をがっかりさせるの

 

 

 

Every time I let somebody in

 

いつも誰かに心を開くたびに

 

 

 

 

Then I find out what they're all about

 

彼らが何者かが分かるの

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

私はただ、本当の友達を探してるの

 

 

 

 

Wonder where they're all hidin' out

 

みんなどこに隠れているのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

ただ、本当の友達を探してるの

 

 

 

 

Gotta get up out of this town

 

この街を出なくちゃいけないわ

 

 

 

 

I stay up, talkin' to the moon

 

夜遅くまで起きてて、月とお話しをするの

 

 

 

 

Been feelin' so alone in every crowded room

 

人がいっぱいの部屋で、とても孤独だったわ

 

 

 

 

Can't help but feel like something's wrong, yeah

 

何かがおかしいって感じるしかないの

 

 

 

 

'Cause the place I'm livin' in just doesn't feel like home

 

だって、私が居るとこは安心できる家じゃなかったみたいなの

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

私はただ、友達を探してるの

 

 

 

 

All they ever do is let me down

 

ただ、彼女たちは私をがっかりさせるだけ

 

 

 

 

Every time I let somebody in

 

いつも、誰かに心を開くたびに

 

 

 

 

Then I find out what they're all about

 

彼らが何者かがわかるの

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

ただ、本当の友達を探してるの

 

 

 

 

Wonder where they're all hidin' out

 

みんなどこに隠れてるのかな

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

ただ、本当の友達を探してるの

 

 

 

 

Gotta get up out of this town

 

この街を出なくちゃいけない

 

 

 

 

(Lookin' for some real friends)

 

(本当の友達を探してるの)

 

 

 

 

I just wanna talk about nothin'

 

私はただ、どうでもいいことを話したいだけ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

With somebody that means something

 

大切な誰かと、「何か」って意味よ

 

 

 

 

Spell the names of all our dreams and demons

 

私達の夢とか、怖いこととかを打ち明けるの

 

 

 

 

For the times that I don't understand

 

ずっと理解できなくて

 

 

 

 

Tell me what's the point of a moon like this

 

こんな月に何の意味があるの?

 

 

 

 

When I'm alone again

 

私はまた独りぼっち

 

 

 

 

Can I run away to somewhere beautiful

 

どこか綺麗な場所に逃げられるかな?

 

 

 

 

Where nobody knows my name?

 

誰も私の名前を知らない所へ

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

私はただ、本当の友達を探してるの

 

 

 

 

All they ever do is let me down

 

彼女たちは私をがっかりさせるだけで

 

 

 

 

Every time I let somebody in

 

誰かに心を開くたびに

 

 

 

 

But I find out what they're all about

 

でも、彼らが何者かがわかるのよ

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

ただ、本当の友達を探してるの

 

 

 

 

All they ever do is let me down

 

彼女たちは私をがっかりさせるだけで

 

 

 

 

I'm just lookin' for some real friends

 

私はただ、本当の友達を探してるの

 

 

 

 

Gotta get up out of this town, yeah

 

だったら、この街を出なくちゃね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

 

See You Tomorrow