カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Shape Of You~ Ed Sheeran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The club isn't the best place to find a lover

 

クラブは人を探すのにはいい場所じゃないんだ

 

 

 

 

So the bar is where I go (mmmm)

 

だから、バーに行くんだよ

 

 

 

 

Me and my friends at the table shots

 

僕と友達はテーブルでショットを飲む

 

 

 

 

Drinking fast and then we talk slow (mmmm)

 

飲むのが早いから、話すのは遅くなるね

 

 

 

 

And you come over and start up a conversation with just me

 

そして、キミが来て僕とだけ話し始めるんだ

 

 

 

 

And trust me I'll give it a chance now (mmmm)

 

僕を信じて、やってみようよ

 

 

 

 

Take my hand, stop, put Van the man on the jukebox

 

僕の手を取って、ジュークボックスでヴァン・ザ・マンをかけるんだ

 

 

 

 

And then we start to dance

 

僕達は踊り始める

 

 

 

 

And now I'm singing like

 

そして僕はこんな感じで歌うんだ

 

 

 

 

Girl, you know I want your love

 

ねえ、キミの愛が欲しいって分かってるだろ?

 

 

 

 

Your love was handmade for somebody like me

 

キミの愛は僕みたいな奴のための、手づくりのような温かさがあるんだ

 

 

 

 

Come on now, follow my lead

 

こっちへ来て、僕のリードに付いてくるんだ

 

 

 

 

I may be crazy, don't mind me

 

僕はおかしいかもね、でキミしないでよ

 

 

 

 

Say, boy, let's not talk too much

 

こう言ってよ「そんなにおしゃべりしないで

 

 

 

 

Grab on my waist and put that body on me

 

私の腰を掴んで私の所へ来てよ

 

 

 

 

Come on now, follow my lead

 

こっちへ来て、私に従って

 

 

 

 

Come, come on now, follow my lead (mmmm)

 

こっちに来て、私に任せて」って

 

 

 

 

 

 

 

I'm in love with the shape of you

 

僕はキミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

We push and pull like a magnet do

 

僕達はマグネットみたいに押したり引いたり

 

 

 

 

Although my heart is falling too

 

同時に心も奪われてるけど

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に惚れたんだ

 

 

 

 

Last night you were in my room

 

昨日の夜、キミは僕の部屋にいた

 

 

 

 

And now my bed sheets smell like you

 

だから、今僕のベッドシーツはキミの匂いがするんだ

 

 

 

 

Every day discovering something brand new

 

毎日新しいことを発見してる

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

僕はキミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

Oh I oh I oh I oh I

 

 

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

Oh I oh I oh I oh I

 

 

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

Oh I oh I oh I oh I

 

 

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

 

Every day discovering something brand new

 

毎日、新しいことを発見するんだ

 

 

 

 

I'm in love with the shape of you

 

僕はキミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One week in we let the story begin

 

一週間で僕達の物語は始まったんだ

 

 

 

 

We're going out on our first date (mmmm)

 

僕達は最初のデートに出かける

 

 

 

 

You and me are thrifty, so go all you can eat

 

キミと僕は倹約家だから、食べ放題に行くんだ

 

 

 

 

Fill up your bag and I fill up a plate (mmmm)

 

キミのバッグにいっぱい詰めて、僕は皿に沢山盛ってさ

 

 

 

 

We talk for hours and hours about the sweet and the sour

 

何時間も甘酸っぱい話しをしたんだ

 

 

 

 

And how your family is doing Okay (mmmm)

 

キミの家族に元気がない話しとか

 

 

 

 

And leave and get in a taxi, then kiss in the backseat

 

店を出て、タクシーに乗って後部座席でキスをする

 

 

 

 

Tell the driver make the radio play

 

運転手にはラジオをかけてもらって

 

 

 

 

And I'm singing like

 

そして僕は歌うんだ

 

 

 

 

 

 

 

Girl, you know I want your love

 

ねえ、キミの愛が欲しいって分かってるだろ?

 

 

 

 

Your love was handmade for somebody like me

 

キミの愛は僕みたいな奴のための、手づくりのような温かさがあるんだ

 

 

 

 

Come on now, follow my lead

 

こっちへ来て、僕のリードに付いてくるんだ

 

 

 

 

I may be crazy, don't mind me

 

僕はおかしいかもね、でキミしないでよ

 

 

 

 

Say, boy, let's not talk too much

 

こう言ってよ「そんなにおしゃべりしないで

 

 

 

 

Grab on my waist and put that body on me

 

私の腰を掴んで私の所へ来てよ

 

 

 

 

Come on now, follow my lead

 

こっちへ来て、私に従って

 

 

 

 

Come, come on now, follow my lead (mmmm)

 

こっちに来て、私に任せて」って

 

 

 

 

 

 

 

I'm in love with the shape of you

 

僕はキミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

We push and pull like a magnet do

 

僕達はマグネットみたいに押したり引いたり

 

 

 

 

Although my heart is falling too

 

同時に心も奪われてるけど

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に惚れたんだ

 

 

 

 

Last night you were in my room

 

昨日の夜、キミは僕の部屋にいた

 

 

 

 

And now my bed sheets smell like you

 

だから、今僕のベッドシーツはキミの匂いがするんだ

 

 

 

 

Every day discovering something brand new

 

毎日新しいことを発見してる

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

僕はキミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

Oh I oh I oh I oh I

 

 

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

Oh I oh I oh I oh I

 

 

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

Oh I oh I oh I oh I

 

 

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

 

Every day discovering something brand new

 

毎日、新しいことを発見するんだ

 

 

 

 

I'm in love with the shape of you

 

僕はキミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、おいで

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、さあ、おいで

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、おいで

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、さあ、おいで

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、おいで

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、こっちにおいで

 

 

 

 

 

 

 

I'm in love with the shape of you

 

僕はキミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

We push and pull like a magnet do

 

僕達はマグネットみたいに押したり引いたり

 

 

 

 

Although my heart is falling too

 

同時に心も奪われてるけど

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

キミの体に惚れたんだ

 

 

 

 

Last night you were in my room

 

昨日の夜、キミは僕の部屋にいた

 

 

 

 

And now my bed sheets smell like you

 

だから、今僕のベッドシーツはキミの匂いがするんだ

 

 

 

 

Every day discovering something brand new

 

毎日新しいことを発見してる

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

僕はキミの体に恋をしたんだ

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、おいで

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、さあ、おいで

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

僕はキミの体に惚れたんだ

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、おいで

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、さあ、おいで

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

僕はキミの体に恋したんだ

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、おいで

 

 

 

 

Come on, be my baby, come on

 

こっちに来てよ、ベイビー、さあ、おいで

 

 

 

 

I'm in love with your body

 

僕はキミの体に惚れたんだ

 

 

 

 

 

 

 

Every day discovering something brand new

 

毎日、新しいことを発見するんだ

 

 

 

 

I'm in love with the shape of you

 

僕はキミの体に恋をしたんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow