カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fools~ Troye Sivan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I am tried of this place

 

こんな所にいるのはもう嫌なんだよ

 

 

 

 

I hope people change

 

どうして周りは理解してくれないんだろう

 

 

 

 

I need time to replace what I gave away

 

今までに放り出してきたものの代わりを見つけないとね

 

 

 

 

And my hopes they're high

 

高望みをしてるからね

 

 

 

 

I must keep them small

 

我慢するべきなんだろうけど

 

 

 

 

Though I try to resist I still want it all

 

抑えようとはしてるんだけど、欲しいんだよ

 

 

 

 

 

 

 

I see swimming pools and living rooms and aeroplanes

 

夢見ていたのはプールとリビングルーム、そして飛行機

 

 

 

 

I see a little house on the hill and children's names

 

丘の上には小さな家、未来の子供たちの名前

 

 

 

 

I see quite nights pored over ice and Tanqueray

 

グラスにタンカレーを注ぐ静かな夜

 

 

 

 

But everything is shattering and it's my mistake

 

でも、僕の描いてた未来は粉々に砕け散ったんだ、僕のせいで

 

 

 

 

Only fools fall for you, only fools

 

バカな奴がキミに恋するんだ

 

 

 

 

Only fools do what I do, only fools fall

 

僕のすることはバカのすることで

 

 

 

 

Only fools fall for you, only fools

 

バカな奴がキミに恋をするんだ

 

 

 

 

Only fools do what I do, only fools fall

 

僕のすることはバカのすることで

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Our lives don't collide, I'm aware if this

 

僕達の意見がぶつかり合うことなんてないんだ

 

 

 

 

The differences and impulses and your obsession with

 

2人の間にある違いなんて、一時の感情だって分かってるよ

 

 

 

 

The little thing, you like sticks

 

キミの制汗剤はスティックで

 

 

 

 

I like aerosol

 

僕はスプレー派

 

 

 

 

Don't give a fuck

 

そんなのどうでもいいんだ

 

 

 

 

Not giving up

 

諦めれないんだよ

 

 

 

 

I still want it all

 

僕はまだ、すべてを望んでるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Only fools fall for you, only fools

 

バカな奴がキミに恋するんだ

 

 

 

 

Only fools do what I do, only fools fall

 

僕のすることはバカのすることで

 

 

 

 

Only fools fall for you, only fools

 

バカな奴がキミに恋をするんだ

 

 

 

 

Only fools do what I do, only fools fall

 

僕のすることはバカのすることで

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I see swimming pools and living rooms and aeroplanes

 

夢見ていたのはプールとリビングルーム、そして飛行機

 

 

 

 

I see a little house on the hill and children's names

 

丘の上には小さな家、未来の子供たちの名前

 

 

 

 

I see quite nights pored over ice and Tanqueray

 

グラスにタンカレーを注ぐ静かな夜

 

 

 

 

But everything is shattering and it's my mistake

 

でも、僕の描いてた未来は粉々に砕け散ったんだ、僕のせいで

 

 

 

 

Only fools fall for you, only fools

 

バカな奴がキミに恋するんだ

 

 

 

 

Only fools do what I do, only fools fall

 

僕のすることはバカのすることで

 

 

 

 

Only fools fall for you, only fools

 

バカな奴がキミに恋をするんだ

 

 

 

 

Only fools do what I do, only fools fall

 

僕のすることはバカのすることで

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow