カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You Raise Me Up~ Celtic Woman

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When I am down and, oh, my soul, so weary

 

落ち込んで、魂がとても疲れてしまった時

 

 

 

 

When troubles come and my heart burdened be

 

困難がやってきて、心に重荷を背負った時に

 

 

 

 

Then I am still and wait here in the silence

 

私はまだ静けさの中、じっと待つの

 

 

 

 

Until you come and sit awhile with me

 

あなたが来て、しばらく一緒に座ってくれるまで

 

 

 

 

 

 

 

You raise me up, so I can stand on mountains

 

あなたは私を起き上がらせてくれるの、だから山の上にだって立てるわ

 

 

 

 

You raise me up to walk on stormy seas

 

あなたは私を起き上がらせてくれるの、嵐の海の上をを歩けるほどに

 

 

 

 

I am strong when I am on your shoulders

 

私は強いの、あなたの支えがある時は

 

 

 

 

You raise me up to more than I can be

 

私がやる以上にあなたは私を起き上がらせてくれるの

 

 

 

 

 

 

 

You raise me up, so I can stand on mountains

 

あなたは私を起き上がらせてくれるの、私は山の上にだって立てるわ

 

 

 

 

You raise me up to walk on stormy seas

 

あなたは私を起き上がれせてくれるの、嵐の海の上を歩けるほどに

 

 

 

 

I am strong when I am on your shoulders

 

あなたの支えがある時は私は強いのよ

 

 

 

 

You raise me up to more than I can be

 

私がやる以上に、あなたは私を奮い立たせてくれるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There is no life no life without it's hunger

 

飢えない命なんてないの

 

 

 

 

Each restless heart beats so imperfectly

 

それぞれの休むことのない心臓は、不完全に鼓動している

 

 

 

 

But when you come and I am filled with wonder

 

でも、あなたが来て、私が魔法で満たされると

 

 

 

 

Sometimes, I think I glimpse eternity

 

時々、永遠を垣間見てるって思うの

 

 

 

 

 

 

 

You raise me up, so I can stand on mountains

 

あなたは私を起き上がらせてくれるの、私は山の上にだって立てるわ

 

 

 

 

You raise me up to walk on stormy seas

 

あなたは私を起き上がれせてくれるの、嵐の海の上を歩けるほどに

 

 

 

 

I am strong when I am on your shoulders

 

あなたの支えがある時は私は強いのよ

 

 

 

 

You raise me up to more than I can be

 

私がやる以上に、あなたは私を奮い立たせてくれるわ

 

 

 

 

You raise me up, so I can stand on mountains

 

あなたは私を起き上がらせてくれるの、私は山の上にだって立てるわ

 

 

 

 

You raise me up to walk on stormy seas

 

あなたは私を起き上がれせてくれるの、嵐の海の上を歩けるほどに

 

 

 

 

I am strong when I am on your shoulders

 

あなたの支えがある時は私は強いのよ

 

 

 

 

You raise me up to more than I can be

 

私がやる以上に、あなたは私を奮い立たせてくれるわ

 

 

 

 

You raise me up to more than I can be

 

私がやる以上に、あなたは私を奮い立たせてくれるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow