カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No Excuses~ Meghan Trainor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What you sippin' on that got you talking crazy?

 

何を飲んだら、そんな馬鹿なことを言えるの?

 

 

 

 

Lookin at me sideways, always coming at me

 

私を疑いの目で私を詰めて来るわね

 

 

 

 

Why you, why you acting hard when you just a baby?

 

どうして、そんな子供なのに強く出れるの?

 

 

 

 

Boy, I keep it real with you, but you trying to play me

 

私は真剣なの、あなたは私を弄ぼうとしてる

 

 

 

 

Have you lost your mind?

 

正気なのよ?

 

 

 

 

Open up your eyes

 

目を開いてよ

 

 

 

 

Huh!

 

 

 

 

 

 

(Someone else) You must have confused me, confused me with

 

あなたは私は誰かと間違ったいるのに違いない

 

 

 

 

(Someone else) You must have confused me, confused me with

 

誰かと間違ってるのよ

 

 

 

 

(Someone else) There ain't no excuses, excuses, babe

 

言い訳なんかないの

 

 

 

 

(Someone else) Cause your mama raised you better than than, huh!

 

だって、あなたのママはもっとちゃんと育ててくれたでしょう?

 

 

 

 

What you sippin' on that got you talking crazy?

 

何を飲んだら、そんな馬鹿なことを言えるの?

 

 

 

 

Lookin at me sideways, always coming at me

 

私を疑いの目で私を詰めて来るわね

 

 

 

 

Why you, why you acting like you never met a lady?

 

どうしてそんなレディーに会ったことのないような振る舞いが出来るの

 

 

 

 

I don't disrespect you, don't you disrespect me

 

私はあなたを見下してないのに、あなたは見下してるわよね

 

 

 

 

Have you lost your mind?

 

正気なのよ?

 

 

 

 

Open up your eyes

 

目を開いてよ

 

 

 

 

Huh!

 

 

 

 

 

 

(Someone else) You must have confused me, confused me with

 

あなたは私は誰かと間違ったいるのに違いない

 

 

 

 

(Someone else) You must have confused me, confused me with

 

誰かと間違ってるのよ

 

 

 

 

(Someone else) There ain't no excuses, excuses, babe

 

言い訳なんかないの

 

 

 

 

(Someone else) Cause your mama raised you better than than, huh!

 

だって、あなたのママはもっとちゃんと育ててくれたでしょう?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cause your mama raised you better than that

 

だって、あなたのママはもっとちゃんと育ててくれたでしょう

 

 

 

 

Cause your mama raised you better than that

 

だって、あなたのママはもっとちゃんと育ててくれたでしょう?

 

 

 

 

Have you lost your mind?

 

正気なの?

 

 

 

 

Open up your eyes (your eyes...)

 

目を開いてよ(目を開いてよ)

 

 

 

 

Huh!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Someone else) You must have confused me, confused me with

 

あなたは私は誰かと間違ったいるのに違いない

 

 

 

 

(Someone else) You must have confused me, confused me with

 

誰かと間違ってるのよ

 

 

 

 

(Someone else) There ain't no excuses, excuses, babe (no excuse, no, no)

 

言い訳なんかないの

 

 

 

 

(Someone else) Cause your mama raised you better than than, huh! (how she raise you?)

 

だって、あなたのママはもっとちゃんと育ててくれたでしょう?

 

 

 

 

 

 

 

You must have confused me, confused me with

 

あなたは私を誰かと間違ってるのに違いないわ

 

 

 

 

Your mama raised you better than, better than that

 

誰かと間違ってるのよ

 

 

 

 

There ain't no excuses, excuses, babe

 

言い訳なんかないわ

 

 

 

 

Cause your mama raised you better than that, huh! (she raised you better than that)

 

だって、あなたのママはもっとちゃんと育ててくれたでしょう?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

 

See You Tomorrow