カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Must Get Out~ Maroon5

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

I've been the needle and the thread

 

困らせてばかりだったね

 

 

 

 

Weaving figure eights and circles round your head

 

僕はずっとキミの悩みの種だったみたいだ

 

 

 

 

I try to laugh but cry instead

 

笑い飛ばそうとしても、涙が出てきてしまうんだ

 

 

 

 

Patiently wait to hear the worlds you've never said

 

キミの口からは聞けやしない言葉を待ち続けてるんだ

 

 

 

 

Fumbling through your dresser drawer forgot what I was looking for

 

キミのタンスの引き出しを探るけど、何を探してるのかも分からない

 

 

 

 

Try to guide me in the right direction

 

正しい方向に向かおうとして

 

 

 

 

Making use of all this time

 

ありったけの時間をかけてみても

 

 

 

 

Keeping use of all this time

 

結局は全部隠してしまう道を選ぶ

 

 

 

 

Close my eyes and listen to you cry

 

ただ、目を閉じてキミが涙する音に耳を澄ましてるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm lifting you up

 

キミを喜ばせたり

 

 

 

 

I'm letting you down

 

がっかりさせたり

 

 

 

 

I'm dancing til dawn

 

朝まで踊り明かしたり

 

 

 

 

I'm fooling around

 

バカなことをして笑わらせたり

 

 

 

 

I'm not giving up

 

まだ僕は諦めたくないんだ

 

 

 

 

I'm making your love

 

君への想いがここにあるからね

 

 

 

 

This city's made us crazy and we must get out

 

でも、この街でそれは叶わないから僕と一緒にここを出て行こう

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This is not goodbye she said

 

お別れなんかじゃなくて

 

 

 

 

It is just time for me to rest my head

 

「ただ、少しだけ休む」って彼女は言ったんだ

 

 

 

 

She does not walk she runs instead

 

歩くのをやめて駆け出した彼女は

 

 

 

 

Down these jagged streets and into my bed

 

街中を通り抜けて、僕のベッドに戻って来るんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When I was

 

あのときから僕は

 

 

 

 

 

 

 

Fumbling through your dresser drawer forgot what I was looking for

 

キミのタンスの引き出しを探るけど、何を探してるのかも分からない

 

 

 

 

Try to guide me in the right direction

 

正しい方向に向かおうとして

 

 

 

 

Making use of all this time

 

ありったけの時間をかけてみても

 
 
 
 

Keeping everything inside

 

結局は全部隠してしまう道を選ぶ

 

 

 

 

Close my eyes and listen to you cry

 

ただ、目を閉じてキミが涙する音に耳を澄ましてるんだ

 
 
 
 

I'm lifting you up

 

キミを喜ばせたり

 

 

 

 

I'm letting you down

 

がっかりさせたり

 

 

 

 

I'm dancing til dawn

 

朝まで踊り明かしたり

 

 

 

 

I'm fooling around

 

バカなことをして笑わらせたり

 

 

 

 

I'm not giving up

 

まだ僕は諦めたくないんだ

 

 

 

 

I'm making your love

 

君への想いがここにあるからね

 

 

 

 

This city's made us crazy and we must get out

 

でも、この街でそれは叶わないから僕と一緒にここを出て行こう

 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

There's only so much I can do for you

 

どんな辛い経験をしても、まだたくさんあるんだよ

 

 

 

 

After all of the things you put me through

 

キミにしてあげたいことがあるんだって、僕は気が付いたんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm lifting you up

 

キミを喜ばせたり

 

 

 

 

I'm letting you down

 

がっかりさせたり

 

 

 

 

I'm dancing til dawn

 

朝まで踊り明かしたり

 

 

 

 

I'm fooling around

 

バカなことをして笑わらせたり

 

 

 

 

I'm not giving up

 

まだ僕は諦めたくないんだ

 

 

 

 

I'm making your love

 

君への想いがここにあるからね

 

 

 

 

This city's made us crazy and we must get out

 

でも、この街でそれは叶わないから僕と一緒にここを出て行こう

 

 

 

 

I'm not giving up

 

まだ僕は諦めたくないんだ

 

 

 

 

I'm making your love

 

君への想いがここにあるからね

 

 

 

 

This city's made us crazy and we must get out

 

でも、この街でそれは叶わないから僕と一緒にここを出て行こう

 
 
 

 

 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow