カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Story ~ Brandi Carlile

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

All of these lines across my face

 

私の顔に刻まれたシワの一つ一つが

 

 

 

 

Tell you the story of who I am

 

私を物語ってるの

 

 

 

 

So many stories of where I've been

 

今まで歩んできたたくさんの物語を

 

 

 

 

And how I got to where I am

 

どうやって私はここに辿り着いたのかも

 

 

 

 

But these stories don't mean anything

 

どんな物語もね

 

 

 

 

When you've got no one to tell them to

 

伝える人が居なければ意味がないの

 

 

 

 

It's true...  I was made for you

 

これは本当なの、私はあなたの為に生まれてきたの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I climbed across the mountain tops

 

いくつもの山を登って

 

 

 

 

Swam all across the ocean blue

 

青い海を渡ってきた

 

 

 

 

I crossed all the lines and I broke all the rules

 

限界を越えてルールも破ったのよ

 

 

 

 

And baby I broke them all for you

 

全部、あなたの為に

 

 

 

 

Oh because even when I was flat broke

 

だって、私が落ち込んだ時も

 

 

 

 

You made me feel like a million bucks

 

あなたは私を100回もの最高の気分にさせてくれるから

 

 

 

 

You do and I was made for you

 

私はあなたの為に生まれてきたのよ

 

 

 

 

You see the smile that's on my mouth

 

私の微笑みが見えるでしょ?

 

 

 

 

It's hiding the words that don't come out

 

声にすることも出来ない言葉を隠して

 

 

 

 

And all of my friends who think that I'm blessed

 

「キミは恵まれてる」って友達は言うけど

 

 

 

 

They don't know my head i a mess

 

私が苦しんでるなんて誰も知らない

 

 

 

 

No, they don't know who I really am

 

違うの、誰も本当の私を知らない

 

 

 

 

And they don't know what I've been through

 

私がどんな風にここまで来たのかを

 

 

 

 

Like you do And I was made for you...

 

でもあなたは違うの、私はあなたの為に生まれてきたから

 

 

 

 

 

 

 

All of these lines across my face

 

私の顔に刻まれたシワの一つ一つが

 

 

 

 

Tell you the story of who I am

 

私を物語ってるの

 

 

 

 

So many stories of where I've been

 

今まで歩んできたたくさんの物語を

 

 

 

 

And how I got to where I am

 

どうやって私はここに辿り着いたのかも

 

 

 

 

But these stories don't mean anything

 

どんな物語もね

 

 

 

 

When you've got no one to tell them to

 

伝える人が居なければ意味がないの

 

 

 

 

It's true...  I was made for you

 

これは本当なの、私はあなたの為に生まれてきたの

 

 

 

 

Oh yeah and it's true, that I was made for you

 

そうよ、私はあなたの為に生まれてきたの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow