カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~What If~ Jason Derulo

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

What if?

 

もしもさ

 

 

 

 

What if I'm the one for you?

 

僕が運命の人で

 

 

 

 

And you're the one for me?

 

キミが僕の運命の人なら

 

 

 

 

What if...

 

もしも

 

 

 

 

If you are the one

 

もしも、キミがそうなら

 

 

 

 

Then us meeting here is fate

 

ここで会うことも決まってたんだ

 

 

 

Future with a dog named Ben

 

将来の飼い犬の名前はベンにして

 

 

 

 

Buy a house with a fireplace

 

暖炉付きの家を買おう

 

 

 

 

This is the first I've seen your face

 

出会ったばかりだけど

 

 

 

 

But there's a chance we are soulmates

 

でも、かけがえのない関係になれると思うんだ

 

 

 

 

I know that this might sounds crazy

 

僕がおかしなことを言ってるって思うだろ?

 

 

 

 

Cuz you don't know my name

 

だって、キミは僕の名前も知らないしね

 

 

 

 

 

 

 

But we can't, we can't

 

でも、僕達は

 

 

 

 

Tell the future no

 

未来を知ることが出来ないんだ

 

 

 

 

But that's just the beauty of the world we know

 

でも、それこそがこの世界の美しいとこなんだよ

 

 

 

 

So I'm a say do-do-do-doo-do-doo-do-doo

 

だから僕は言うよ

 

 

 

 

Baby, what if

 

ベイビー、もしも

 

 

 

 

We can all say do-do-do-doo-do-doo-do-doo

 

僕達はみんな言えるんだ、「できる」「出来る」って

 

 

 

 

Baby what if...

 

ベイビー、もしも...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Picture me on one knee

 

思い浮かべてみてよ

 

 

 

 

With the perfect diamond ring

 

僕がダイヤモンドの指輪を持って片膝をついてるとこを

 

 

 

 

We just met, but if you say "Yes"

 

僕達はあって間もないけど、キミが”ハイ”って言うのなら

 

 

 

 

We'd have our wedding on the beach

 

海辺で結婚式を挙げよう

 

 

 

 

If could happen, raise three kids

 

もしも、ってことはあると思うんだ、子供は3人で

 

 

 

 

And we grow old so happily

 

そして、幸せに歳を重ねていく

 

 

 

 

I know this may sound crazy

 

僕がおかしなことを言ってるって思うかもね

 

 

 

 

Cuz I don't know your name

 

だって、僕はキミの名前も知らないからね

 

 

 

 

 

 

 

But we can't, we can't

 

でも、僕達は

 

 

 

 

Tell the future no

 

未来を知ることが出来ないんだ

 

 

 

 

But that's just the beauty of the world we know

 

でも、それこそがこの世界の美しいとこなんだよ

 

 

 

 

So I'm a say do-do-do-doo-do-doo-do-doo

 

だから僕は言うよ

 

 

 

 

Baby, what if

 

ベイビー、もしも

 

 

 

 

We can all say do-do-do-doo-do-doo-do-doo

 

僕達はみんな言えるんだ、「できる」「出来る」って

 

 

 

 

Baby what if...

 

ベイビー、もしも...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't know what tomorrow brings

 

明日なんて何が起こるのか分からないんだ

 

 

 

 

But I'm still hoping

 

でも、僕は

 

 

 

 

That you are the one for me

 

キミが運命の人だって祈ってるよ

 

 

 

 

Oh and what if I had you and, what if you had me and

 

もしも、キミが僕のもので、僕がキミのものなら

 

 

 

 

Baby, what's the season we can't fall in love?

 

ベイビー、僕達が恋に落ちない理由なんて無いと思うんだ

 

 

 

 

What if...

 

もしも、さ

 

 

 

 

What if

 

もし

 

 

 

 

What if

 

もしも、ね

 

 

 

 

 

 

 

But we can't, we can't

 

でも、僕達は

 

 

 

 

Tell the future no

 

未来を知ることが出来ないんだ

 

 

 

 

But that's just the beauty of the world we know

 

でも、それこそがこの世界の美しいとこなんだよ

 

 

 

 

So I'm a say do-do-do-doo-do-doo-do-doo

 

だから僕は言うよ

 

 

 

 

Baby, what if

 

ベイビー、もしも

 

 

 

 

We can all say do-do-do-doo-do-doo-do-doo

 

僕達はみんな言えるんだ、「できる」「出来る」って

 

 

 

 

Baby what if...

 

ベイビー、もしも...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

※永久保存版※BEST OF CHRIS BROWN & JASON DERULO
価格:1600円(税込、送料別) (2018/5/18時点)