カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Closer~ Ne-Yo

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Closer closer closer closer

 

近くに、もっと近くに

 

 

 

 

Turn the lights off in this place

 

ここのライトを消して

 

 

 

 

And she shine just like a star

 

彼女は星のように輝いてるんだ

 

 

 

 

And I swear I know her face

 

彼女の顔がわかると、僕は誓うよ

 

 

 

 

I just don't know who you are

 

僕はただキミが誰かもわからなくても

 

 

 

 

Turn the music up in here

 

ここで音楽をかけるんだ

 

 

 

 

I still hear her loud and clear

 

まだ、僕には彼女の声がハッキリ聞こえるよ

 

 

 

 

Like she's right there in my ear

 

僕の耳の近くにいるように

 

 

 

 

Telling me that she wants to own me

 

僕に言ってるんだ、彼女は僕が恋しいって

 

 

 

 

To control me

 

僕をコントロールしたいってね

 

 

 

 

Come closer come closer come closer

 

もっともっと近づいてよ

 

 

 

 

 

 

 

And I just can't pull myself away

 

僕は、自分を離せないんだ

 

 

 

 

Under her spell I can't break

 

彼女の魔法を解くことが出来ない

 

 

 

 

I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop

 

ただ、止められないんだよ

 

 

 

 

And I just can't bring myself away

 

自分を見失ってしまった

 

 

 

 

But I don't want to escape

 

でも、僕は逃げたくないんだ

 

 

 

 

I juts can't stop, I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop

 

ただ、止められないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can feel her on my skin

 

僕は彼女の肌を感じれる

 

 

 

 

I can taste her on my tounge

 

僕の舌で彼女を味わえる

 

 

 

 

She's the sweetest taste of sin

 

彼女はとてもスイートな味で

 

 

 

 

The more I get the more I want

 

手に入れれば入れるほど、もっと欲しくなるんだ

 

 

 

 

She wants to own me

 

彼女は僕が欲しいんだ

 

 

 

 

Come closer

 

もっと近づいてよ

 

 

 

 

She says come closer

 

彼女は言うんだ、もっと近づいてって

 

 

 

 

 

 

 

And I just can't pull myself away

 

僕は、自分を離せないんだ

 

 

 

 

Under her spell I can't break

 

彼女の魔法を解くことが出来ない

 

 

 

 

I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop

 

ただ、止められないんだよ

 

 

 

 

And I just can't bring myself away

 

自分を見失ってしまった

 

 

 

 

But I don't want to escape

 

でも、僕は逃げたくないんだ

 

 

 

 

I juts can't stop, I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop

 

ただ、止められないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Come closer

 

もっと近づいてよ

 

 

 

 

Come closer

 

もっと近づいてよ

 

 

 

 

Come closer

 

もっと近づいてよ

 

 

 

 

Come closer

 

もっと近づいてよ

 

 

 

 

Come closer

 

もっと近づいてよ

 

 

 

 

Come closer

 

もっと近づいてよ

 

 

 

 

Come closer

 

もっと近づいてよ

 

 

 

 

I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop

 

ただ、僕には止められないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

And I just can't pull myself away

 

僕は、自分を離せないんだ

 

 

 

 

Under her spell I can't break

 

彼女の魔法を解くことが出来ない

 

 

 

 

I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop

 

ただ、止められないんだよ

 

 

 

 

And I just can't bring myself away

 

自分を見失ってしまった

 

 

 

 

But I don't want to escape

 

でも、僕は逃げたくないんだ

 

 

 

 

I juts can't stop, I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop

 

ただ、止められないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And I just can't bring myself away

 

自分を見失ってしまった

 

 

 

 

Under her spell I can't break

 

彼女の魔法を解くことが出来ないんだ

 

 

 

 

I juts can't stop, I just can't stop, I just can't stop, I just can't stop

 

ただ、僕には止められないんだよ

 

 

 

 

Come closer

 

だから、もっと近づいてよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow