カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Tell Me~ Avril Lavigne

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You held my hand and walked me home

 

私の手を握って、家まで送ってくれたよね

 

 

 

 

I know

 

わかってる

 

 

 

 

Why you gave me that kiss

 

何であんなキスをしたの?

 

 

 

 

It was something like this and made me go, oh oh

 

本気になっちゃうじゃない

 

 

 

 

You wiped my tears, got rid of all my fears

 

私の涙をぬぐって、私の不安を取り除いてくれたのに

 

 

 

 

Why did you have to go?

 

何で行かないといけないの?

 

 

 

 

Guess it wasn't enough to take up some of my love

 

きっと、私の愛を受けとるだけじゃ物足りなかったのね

 

 

 

 

Guys you're so hard to trust

 

男を信用するのって難しいのね

 

 

 

 

 

 

 

Did I not tell you that I'm not like that?

 

私はそんな女の子じゃないって言わなかったっけ?

 

 

 

 

Girl the one who gives it all away

 

全てを捧げるような女の子じゃないって

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

 

 

Did you think that I was gonna give it up to you, this time?

 

今度こそ、私があなたの為に諦めるとでも思った?

 

 

 

 

Did you think that I was something I was gonna do and cry?

 

私がそんなことで泣くとでも思ったの?

 

 

 

 

Don't try to tell me what to do

 

私に指図しないでよ

 

 

 

 

Don't try to tell me what to say

 

私の言うことに口を出さないで

 

 

 

 

Your better off that way

 

その方がまだマシよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't think that your charm the fact that your arm is new around my neck

 

あなたには魅力があって、その腕を私の首に回してるからって

 

 

 

 

Will get you in my pants

 

私のパンツに入れるなんて思わないでね

 

 

 

 

I'll have to kick your ass

 

きっと、私はあなたの尻に蹴りを入れて

 

 

 

 

And make you never forget

 

忘れられないようにしてやるんだから

 

 

 

 

I'm gonna ask you to stop, thought I liked you a lot

 

私は止めてって言うわ、あなたのことが好きだったけど

 

 

 

 

But I'm really upset

 

でも、今は本当に怒ってるの

 

 

 

 

Get out of my head, get off of my bed

 

私の頭の中から出てって、ベッドから出てってよ

 

 

 

 

Yeah, that's what I said

 

そう、そう言ったの

 

 

 

 

 

 

 

Did I not tell you that I'm not like that?

 

私はそんな女の子じゃないって言わなかったっけ?

 

 

 

 

Girl the one who gives it all away

 

全てを捧げるような女の子じゃないって

 

 

 

 

 

 

 

Did you think that I was gonna give it up to you, this time?

 

今度こそ、私があなたの為に諦めるとでも思った?

 

 

 

 

Did you think that I was something I was gonna do and cry?

 

私がそんなことで泣くとでも思ったの?

 

 

 

 

Don't try to tell me what to do

 

私に指図しないでよ

 

 

 

 

Don't try to tell me what to say

 

私の言うことに口を出さないで

 

 

 

 

Your better off that way, yeah

 

その方がまだマシよ

 

 

 

 

Did you think that I was gonna give it up to you, this time?

 

今度こそ、私があなたの為に諦めるとでも思った?

 

 

 

 

Did you think that I was something I was gonna do and cry?

 

私がそんなことで泣くとでも思ったの?

 

 

 

 

Don't try to tell me what to do

 

私に指図しないでよ

 

 

 

 

Don't try to tell me what to say

 

私の言うことに口を出さないで

 

 

 

 

Your better off that way, yeah

 

その方がまだマシよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This guilt trip that you put me on won't mess me up

 

あなたが私に罪悪感を感じさせても、私は動じないわ

 

 

 

 

I've done no wrong

 

私はなにも間違ってなんかないから

 

 

 

 

Any thoughts of you and me have gone away

 

あなたと私のことなんて考える気も失せたのよ

 

 

 

 

 

 

 

Did you think that I was gonna give it up to you, this time?

 

今度こそ、私があなたの為に諦めるとでも思った?

 

 

 

 

Did you think that I was something I was gonna do and cry?

 

私がそんなことで泣くとでも思ったの?

 

 

 

 

Don't try to tell me what to do

 

私に指図しないでよ

 

 

 

 

Don't try to tell me what to say

 

私の言うことに口を出さないで

 

 

 

 

Your better off that way, yeah

 

その方がまだマシよ

 

 

 

 

Did you think that I was gonna give it up to you, this time?

 

今度こそ、私があなたの為に諦めるとでも思った?

 

 

 

 

Did you think that I was something I was gonna do and cry?

 

私がそんなことで泣くとでも思ったの?

 

 

 

 

Don't try to tell me what to do

 

私に指図しないでよ

 

 

 

 

Don't try to tell me what to say

 

私の言うことに口を出さないで

 

 

 

 

Your better off that way, yeah

 

その方がまだマシよ

 

 

 

 

I'm better off alone anyway

 

私は独りでいる方がずっと良いの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow