カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Heaven~ Avicii

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Step out into the dawn

 

夜明けの中、足を踏み出して

 

 

 

 

You pray 'til, you pray 'til the lights come on

 

キミは明るい光が見えるまで祈り続けるんだ

 

 

 

 

And don't you feel like you've just been born?

 

そうすると、生まれた時の様な気持ちにならない?

 

 

 

 

Yeah, you come to raise me up

 

そうさ、キミが僕に元気と力をくれるんだ

 

 

 

 

When I'm beaten and broken up

 

僕が疲れたときや、壊れてダメになってしまうそうなとき

 

 

 

 

And I'm back in the arms I love

 

僕はキミの愛に包まれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

And I think I just died

 

僕は生きてる気がしないんだ

 

 

 

 

I think I just died

 

僕は居なくなったのかな

 

 

 

 

Yeah, I think I just died

 

そうさ、僕はこの世から居なくなったのかな?

 

 

 

 

I think I just died

 

僕はこの世を去ったんだろうね

 

 

 

 

And went to heaven (ooh)

 

僕は天国に行ったんだ

 

 

 

 

And went to heaven (ooh)

 

天国に

 

 

 

 

And went to heaven

 

天国に行ったんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's such a night, such a beautiful night

 

こんな夜でも、今夜はなんて美しいんだろう

 

 

 

 

It's such a beaut', such a beautiful sight

 

こんな風景なのに、なんて美しい眺めなんだろう

 

 

 

 

I think I just, oh, I think I just died (ooh)

 

僕はただ、居なくなってしまったのかな

 

 

 

 

And went to heaven

 

天国に行ったんだ

 

 

 

 

And went to heaven (ooh)

 

天国に

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We're go be birds, we'll fly

 

僕達は鳥になって、空を飛べるんだ

 

 

 

 

We'll go, set the world alight

 

世界を光で輝かせるために、僕達は飛び立つんだ

 

 

 

 

We're gonna lose ourselves tonight (ooh)

 

今夜、僕達は自分を見失うかもしれない

 

 

 

 

We're go be birds, we'll fly

 

僕達は鳥になって、空を飛べるんだ

 

 

 

 

We'll go, set the world alight

 

世界を光で輝かせるために、僕達は飛び立つんだ

 

 

 

 

We're gonna lose ourselves tonight (ooh)

 

今夜、僕達は自分を見失うかもしれない

 

 

 

 

Heaven

 

天国でね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow