カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Call Out My Name~ The Weeknd

 

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

We found each other

 

私達は、お互いに惹かれ合って

 

 

 

 

I helped you out of a broken place

 

ボロボロだったキミを、僕が救い出して

 

 

 

 

You gave me comfort

 

キミは僕に癒しを与えてくれたんだ

 

 

 

 

But falling for you was my mistake

 

でも、キミと恋に落ちたことが間違いだったんだ

 

 

 

 

 

 

 

I put you on top, I put you on top

 

僕にとってキミは一番だったんだ、何においても最優先で

 

 

 

 

I claimed you so proud and openly

 

キミのことを誇りに思ってた、オープンな関係だったんだ

 

 

 

 

And when times were rough, when times were rough

 

そして、どんなに苦しい時でも難しい時でも

 

 

 

 

I made sure I held you close to me

 

僕はキミを抱きしめてあげられるようにしたのに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So call out my name (call out my name)

 

僕の名前を呼んでくれればいいんだ

 

 

 

 

Call out my name when I kiss you so gently

 

僕のことを呼んでよ、優しくキスするから

 

 

 

 

I want you to stay (want you to stay)

 

側に居て欲しいんだ

 

 

 

 

I want you to stay even though you don't want me

 

たとえ、僕が望まなくてもそばに居て欲しいんだ

 

 

 

 

Girl, why can't you wait? (why can't you wait, baby?)

 

なあ、なんで待てないんだい?

 

 

 

 

Girl, why can't you wait 'til I fall out of love?

 

なあ、なんで待てないの?僕の愛はまだ冷め切ってないのに

 

 

 

 

Won't you call out my name? (call out my name)

 

僕の名前を呼んでくれよ

 

 

 

 

Girl, call out my name, and I'll be on my way and

 

僕の名前を呼んでくれよ、すぐに行くからさ

 

 

 

 

I'll be on my

 

すぐに

 

 

 

 

I said I didn't feel nothing, baby but I lied

 

何とも思ってないんだ、なんて言ったけどそれは嘘だよ

 

 

 

 

I almost cut a piece of myself for your life

 

キミの命を繋ぐために、自分の身体の一部を捧げようって思ってたんだ

 

 

 

 

Guess I was just another pit stop

 

でも、僕はただの休憩所に過ぎなかったんだろうね

 

 

 

 

'Til you made up your mind

 

キミが次の行き先を決めるまでの間の

 

 

 

 

You just wasted my time

 

キミはただ、僕の時間を無駄に使っただけなんだ

 

 

 

 

 

 

 

I put you on top, I put you on top

 

僕にとってキミは一番だったんだ、何においても最優先で

 

 

 

 

I claimed you so proud and openly

 

キミのことを誇りに思ってた、オープンな関係だったんだ

 

 

 

 

And when times were rough, when times were rough

 

そして、どんなに苦しい時でも難しい時でも

 

 

 

 

I made sure I held you close to

 

キミを抱きしめてあげられるようにしたのに

 

 

 

 

So call out my name (call out my name, baby)

 

だから、僕の名前を呼んでくれればいいんだ

 

 

 

 

So call out my name when I kiss you

 

僕のことを呼んでくれればいい、キスするからさ

 

 

 

 

So gently, I want you to stay (I want you to stay)

 

とても優しく、そばに居て欲しいんだ

 

 

 

 

I want you to stay even though you don't want me

 

僕が望まなくても、そばに居て欲しいんだ

 

 

 

 

Girl, why can't you wait? (girl, why can't you wait 'til I?)

 

なあ、なんで待てないのかな?

 

 

 

 

Girl, why can't you wait 'til I fall out of loving?

 

なあ、なんで待てないの?僕の愛はまだ冷めてないのに

 

 

 

 

Babe, call out my name (say call out my name, baby)

 

ベイビー、僕の名前を呼んでよ

 

 

 

 

Just call out my name and I'll be on my way

 

ただ、僕の名前を呼んでくれればいいんだ、すぐに行くからさ

 

 

 

 

Girl, I'll be on my

 

すぐに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

On my way, all the way

 

キミのところへ行くよ

 

 

 

 

On my way, all the way, ooh

 

キミに会いに、どんなとこへでも

 

 

 

 

On my way, on my way, on my way

 

キミのところへ行くよ

 

 

 

 

On my way, on my way, on my way

 

キミに会いに行くからさ

 

 

 

 

(On my)

 

僕は...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow