カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Deep Purple~ The Gypsy

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

Tell me gypsy can you see me

 

言ってみろよ、私が見えるのか?

 

 

 

 

In your crystal ball

 

その水晶玉の中に

 

 

 

 

 

 

 

I'm asking you what can I do

 

私がどうしたらいいのかを、聞いてるんだよ

 

 

 

 

My back's against the wall

 

これ以上追い込まれても逃げる場所なんてないんだ

 

 

 

 

 

 

 

And I can't hold on much longer

 

長い期間、待つ余裕なんて持ってない

 

 

 

 

So I've come to you my friend

 

だから、友よ、キミに会いに来たんだ

 

 

 

 

For now my life seems at an end

 

今、私の人生は終わりに来てる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I came to see you once before

 

以前に、一度だけキミに会いに来たことがある

 

 

 

 

One hundred years ago

 

百年前にね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You took my hand and broke the spell

 

キミは私の手を握って呪文を解いて

 

 

 

 

That should have let me go

 

私に、「もう、行ってください」って言ったね

 

 

 

 

But my years have gone so slowly

 

でも、私の時間はとてもゆっくりと進んだんだ

 

 

 

 

So I'm here again my friend

 

だから友よ、私はまたここに帰ってきた

 

 

 

 

For now my life is at an end

 

今、私は人生の終わりに来てるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow