カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Deep End~ Daughtry

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I'm underwater

 

僕は水の中に居る

 

 

 

 

And I'm on fire

 

でも、僕の中には燃えるものがあるんだ

 

 

 

 

There's nothing wilder than my heart

 

僕の心よりも広大なものは存在しない

 

 

 

 

Just let the current

 

今、感情を起こすんだ

 

 

 

 

Set an emotion

 

そうすれば

 

 

 

 

Then nothing can keep us apart

 

誰も僕達を引き止めることが出来ないからね

 

 

 

 

 

 

 

We're all swimming into the light

 

僕達は光の中へ泳ぐんだ

 

 

 

 

I want you by my side

 

キミに僕のそばに居て欲しいんだ

 

 

 

 

And I'm right here waiting for you

 

そして、僕はここでキミを待ってる

 

 

 

 

We're all living on borrowed time

 

僕達はみんな借りた時間を生きてるんだ

 

 

 

 

I've been holding my breath all night

 

僕は一晩中息を止めて

 

 

 

 

Waiting for you

 

キミを待ってるんだ

 

 

 

 

I'm diving into the deep end

 

僕は一番深い所まで進んで行く

 

 

 

 

And I'm not scared

 

怖くないんだ

 

 

 

 

I'm not scared

 

僕は

 

 

 

 

And I've been way over my head

 

困難な道を進んで行くよ

 

 

 

 

And I'm not scared

 

怖くない

 

 

 

 

I'm not scared, no

 

僕は、怖くなんかないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I am an island

 

僕は島で

 

 

 

 

You are an ocean

 

キミは海

 

 

 

 

I wanna float here in your arms

 

僕は、キミの腕の中で浮かんでいたいんだ

 

 

 

 

High as a mountain

 

山のように高くて

 

 

 

 

Deep in devotion

 

深く愛す

 

 

 

 

There's nothing wilder than your heart

 

キミの心よりも広大なものは存在しないんだ

 

 

 

 

 

 

 

We're all swimming into the light

 

僕達は光の中へ泳ぐんだ

 

 

 

 

I want you by my side

 

キミに僕のそばに居て欲しいんだ

 

 

 

 

And I'm right here waiting for you

 

そして、僕はここでキミを待ってる

 

 

 

 

We're all living on borrowed time

 

僕達はみんな借りた時間を生きてるんだ

 

 

 

 

I've been holding my breath all night

 

僕は一晩中息を止めて

 

 

 

 

Waiting for you

 

キミを待ってるんだ

 

 

 

 

I'm diving into the deep end

 

僕は一番深い所まで進んで行く

 

 

 

 

And I'm not scared

 

怖くないんだ

 

 

 

 

I'm not scared

 

僕は

 

 

 

 

And I've been way over my head

 

困難な道を進んで行くよ

 

 

 

 

And I'm not scared

 

怖くない

 

 

 

 

I'm not scared, no

 

僕は、怖くなんかないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'd follow you straight to the bottom

 

一番深い所まで迷わずにキミについて行くよ

 

 

 

 

Not afraid hell or high water

 

怖がらないで、地獄も絶頂も

 

 

 

 

I wanna dive into you

 

キミの中へ潜りたいんだ

 

 

 

 

I'd follow you straight to the bottom

 

一番深い所まで迷わずにキミについて行くよ

 

 

 

 

Not afraid hell or high water

 

怖がらないで、地獄も絶頂も

 

 

 

 

I wanna dive into you

 

キミの中へ潜りたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm underwater

 

僕は水の中に居る

 

 

 

 

And I'm on fire

 

でも、僕の中には燃えるものがあるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm diving into the deep end

 

僕は一番深い所まで進んで行く

 

 

 

 

And I'm not scared

 

怖くないんだ

 

 

 

 

I'm not scared

 

僕は

 

 

 

 

And I've been way over my head

 

困難な道を進んで行くよ

 

 

 

 

And I'm not scared

 

怖くない

 

 

 

 

I'm not scared, no

 

僕は、怖くなんかないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'd follow you straight to the bottom

 

一番深い所まで迷わずにキミについて行くよ

 

 

 

 

Not afraid hell or high water

 

怖がらないで、地獄も絶頂も

 

 

 

 

I wanna dive into you

 

キミの中へ潜りたいんだ

 

 

 

 

I'd follow you straight to the bottom

 

一番深い所まで迷わずにキミについて行くよ

 

 

 

 

Not afraid hell or high water

 

怖がらないで、地獄も絶頂も

 

 

 

 

I wanna dive into you

 

キミの中へ潜りたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow