カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Because I Had You~ Shawn Mendes

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

I think it's time that I'd be honest

 

素直になる頃だと思うんだ

 

 

Should've told you not to go

 

行かないでくれ、って言うべきだった

 

 

Through I knew just what I wanted

 

自分が何が欲しいのかは分かってるつもりだった

 

 

I didn't know myself at all

 

でも、僕は自分のことも全然分かってなかったよ

 

 

 

 

 

 

 

You're with somebody I can't be, yeah

 

キミは僕がなれない誰かと、一緒に居るんだ

 

 

But I can tell that you're happy

 

でも僕にはキミは幸せだって分かるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

It's time for me to finally meet somebody new

 

僕にとってはそろそろ新しい誰かと出会う頃なんだ

 

 

Take her to all the places that I took us to

 

僕達が行った沢山の場所に、彼女を連れて行くんだ

 

 

And she might help me forget

 

そうすれば彼女を忘れる手立てになるかもしれないから

 

 

But loving her is something I could never do

 

でも、彼女を愛することは絶対に出来ないんだ

 

 

Because I had, because I had you

 

だって僕には、キミが居たから

 

 

I remember when I told you

 

いつ、伝えたのかを僕は覚えてる

 

 

That you and I will go down in history together, yeah

 

キミと僕は一緒に歴史に残るだろうってことをね

 

 

And does your sister ask about me?

 

キミの妹は僕のことを聞くのかな?

 

 

And you and I, what we had, is it gone forever?

 

あと、キミと僕、僕達の間で起きたことは永遠に消えてしまうのかな?

 

 

 

 

 

 

 

You're with somebody I can't be, yeah

 

キミは僕がなれない誰かと、一緒に居るんだ

 

 

But I can tell that you're happy

 

でも僕にはキミは幸せだって分かるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's time for me to finally meet somebody new

 

僕にとってはそろそろ新しい誰かと出会う頃なんだ

 

 

Take her to all the places that I took us to

 

僕達が行った沢山の場所に、彼女を連れて行くんだ

 

 

And she might help me forget

 

そうすれば彼女を忘れる手立てになるかもしれないから

 

 

But loving her is something I could never do

 

でも、彼女を愛することは絶対に出来ないんだ

 

 

Because I had, because I had you

 

だって僕には、キミが居たから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There's nothin' no

 

何もないんだ

 

 

There's nothin' left to lose

 

失うものなんて

 

 

Because I had you, babe

 

だって、僕にはキミが居たから

 

 

There's nothin'

 

何もないんだ

 

 

Nothin' that I could do

 

僕に出来たことなんて

 

 

I wish I had you

 

キミさえ居ればそれでいいのに

 

 

 

 

 

 

 

But I think it's time I finally found somebody new

 

でも、ついに新しい人を見つけたんだ

 

 

And tell myself that she's the one that get me through

 

そして、彼女は僕を前向きにさせてくれる人だって自分に言い聞かせるんだ

 

 

And she might help me forget

 

そうすれば彼女を忘れる手立てになるかもしれないから

 

 

But loving her is something I could never do

 

でも、彼女を愛することは絶対に出来ないんだ

 

 

Because I had, because I had you

 

だって僕には、キミが居たからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow