カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Girls Like You~ Maroon5 feat CardiB

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Spent 24 hours, I need more hours with you

 

24時間、一緒に居たいけどもっと一緒に居たいんだ

 

 

You spent the weekend getting even, ooh

 

キミは釣り合おうと、週末も一緒に居てくれた

 

 

We spent the late nights making things right between us

 

上手くいくように夜を一緒に過ごしたんだ

 

 

But now it's all good, babe

 

今は、とっても良いんだ

 

 

Roll that back wood, babe

 

あれをを巻いて

 

 

And play me close

 

もっと、近くにおいでよ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause girls like you run 'round with guy's like me

 

だって、キミみたいな女の子は僕みたいな男で遊んでるんだ

 

 

'Til sun down when I come through

 

太陽が沈んで、僕が成し遂げるまで

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

キミみたいな子が必要なんだよ

 

 

Girls like you love fun, and yeah, me too

 

キミみたいな女の子は遊ぶのが大好きで、僕もね

 

 

What I want when I come through

 

僕が成し遂げる時に必要なもの

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

僕はキミみたいな子が必要なんだ

 

 

Yeah yeah yeah, yeah yeah yeah

 

 

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

キミみたいな子が

 

 

Yeah yeah yeah, yeah yeah yeah

 

 

 

 

I need a girl like you

 

キミみたいな子が必要なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I spent last night on the last flight to you

 

昨日の夜は、キミの所へ飛んだんだ

 

 

Took a whole day up tryna get way up, ooh

 

昼の時間は上手くやろうとしてた

 

 

We spent the daylight tryna make things right between us

 

2人のことを、上手くいくように一日中過ごしたんだ

 

 

 

 

 

 

 

But now it's all good, babe

 

今は、とっても良いんだ

 

 

Roll that back wood, babe

 

あれを巻いて

 

 

And play me close

 

もっと、近くにおいでよ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause girls like you run 'round with guy's like me

 

だって、キミみたいな女の子は僕みたいな男で遊んでるんだ

 

 

'Til sun down when I come through

 

太陽が沈んで、僕が成し遂げるまで

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

キミみたいな子が必要なんだよ

 

 

Girls like you love fun, and yeah, me too

 

キミみたいな女の子は遊ぶのが大好きで、僕もね

 

 

What I want when I come through

 

僕が成し遂げる時に必要なもの

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

僕はキミみたいな子が必要なんだ

 

 

Yeah yeah yeah, yeah yeah yeah

 

 

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

キミみたいな子が

 

 

Yeah yeah yeah, yeah yeah yeah

 

 

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

キミみたいな子が必要なんだ

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

キミみたいな

 

 

I need a girl like you

 

キミみたいな子が必要なんだ

 

 

 

 

 

 

 

Maybe it's 6:45

 

多分、6:45分

 

 

Maybe I'm barely alive

 

多分、僕は生きてる

 

 

Maybe you've taken my shit for the last time

 

多分、キミは僕の罵倒を聞き入れて

 

 

Maybe I know that I'm drunk

 

多分、僕は酔ってたから

 

 

Maybe I know you're the one

 

多分、キミは僕の運命の人で

 

 

Maybe you're thinking it's better if you drive

 

多分、キミは自分が運転した方がいいと思ってる

 

 

 

 

 

 

 

Not too long ago, I was dancing for dollars 

 

そう遠くない昔に、お金のために踊ってたんだ

 

 

Know it's really real if I let you meet my mama

 

私のママに聞いたら本当なの、わかるわよ

 

 

You don't want a girl like me, I'm too crazy

 

私のような女は嫌いでしょ?だって私ホントにおかしいもん

 

 

But every other girl you meet is fugazy

 

でも、あなたが会ってる女なんてニセモノなのよ

 

 

I'm sure them other girls were nice enough

 

誰でも良いんでしょうけど

 

 

But you need someone to spice it up

 

もっと刺激が欲しいんでしょ?

 

 

So who you gonna call? Cardi, Cardi

 

誰に電話するの?もちろんカーディーでしょ?

 

 

Come and rev it up like Harley, Harley

 

こっちに来て、ハーレーのように乗り回してよ

 

 

Why is the best fruit always forbidden?

 

何で、最高の果実はいつも禁じられてるの?

 

 

I'm coming to you now doin' 20 ovet the limit

 

制限速度を20越えて、あなたのところへ

 

 

The red light, red light stop, stop 

 

赤信号よ、止まらなきゃ

 

 

I don't play when it comes to my heart (let's get it though)

 

自分のことになると、遊びなんてないのよ

 

 

I don't really want a white horse and a carriage

 

白馬の馬車なんていらないの

 

 

I'm thinkin' more of a white Porches and karats

 

もっと、ポルシェとかダイヤが欲しい

 

 

I need you right here 'cause every time you call

 

今、あなたが必要で、だってあなたが電話を掛けてくるとき

 

 

I play with this kitty like you play with your guitar

 

あなたがギターで遊ぶように、私はこの子猫で遊んでるから

 

 

 

 

 

 

 

'Cause girls like you run 'round with guy's like me

 

だって、キミみたいな女の子は僕みたいな男で遊んでるんだ

 

 

'Til sun down when I come through

 

太陽が沈んで、僕が成し遂げるまで

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

キミみたいな子が必要なんだよ

 

 

Girls like you love fun, and yeah, me too

 

キミみたいな女の子は遊ぶのが大好きで、僕もね

 

 

What I want when I come through

 

僕が成し遂げる時に必要なもの

 

 

I need a girl like you, yeah yeah

 

僕はキミみたいな子が必要なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

DJ YOU★330 & DJ BEAT CONTROLS / BEST OF PARTY ANTHEM 110
価格:2052円(税込、送料別) (2018/6/16時点)