カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Queen~ Shawn Mendes

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

It's hard to believe you don't remember me at all

 

キミが僕のことを覚えてなんて信じられないよ

 

 

Am I hard to recognize?

 

僕って覚えるの難しい人なのかな?

 

 

You say "Nice to meet you" every time, yeah

 

キミは「はじめまして」って毎回言うよね

 

 

And I made you laugh, I still remember what I said

 

僕が笑わせたんだ、何を言ったか覚えてるけど

 

 

Guess I shouldn't be surprise

 

驚いちゃいけないって想像してみて

 

 

You say "Nice to meet you" every time

 

「はじめまして」って毎回言うキミ

 

 

I know we got a lot of mutual friends

 

僕達に共通の友達が沢山できたね

 

 

Don't say my name, don't come up in your conversations, yeah

 

僕の名前は言わないで、話題に出さないで欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Who crowned you

 

誰がキミをそうさせたんだろう

 

 

Queen of "You think you're too cool"

 

クイーン・オブ「自分のことをイケてる」って思ってる人に

 

 

Making beautiful look ugly

 

美しい姿も、醜くしてしまうんだ

 

 

The way you put yourself above me

 

僕よりも、君自身を大切にしてるって感じ

 

 

You treat me

 

僕のこと

 

 

Like I got nothing on you

 

キミにはかなわない人みたいに扱うんだ

 

 

Making beautiful look ugly

 

美しい姿も、醜くしてしまう

 

 

You ain't the ruler of no country

 

キミはどこの国の統率者でもないんだよ

 

 

Who made you the queen?

 

誰がキミを女王様にしたんだろう?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I shouldn't stress about the fact that you're not impressed

 

キミに覚えてもらえないっていう事実を、僕が病んでも仕方ないよね

 

 

Are you playing hard to get

 

キミは気のないフリをしてるのかな

 

 

Or maybe you're not interested

 

それか恐らく、興味が無いのか

 

 

I don't understand why everybody thinks you're sweet

 

なんでみんながキミのことを素敵だって思ってるのか、僕には理解できないよ

 

 

'Cause I see the opposite

 

だって、キミの反面を見てしまってるから

 

 

No, you're not so innocent

 

違う、キミはそんなに無邪気な人じゃないんだ

 

 

I see the way you're lookin' through me right now

 

キミが知らんぷりする様子を見てるんだ

 

 

To see if there's somebody cooler around, yeah

 

近くにもっとカッコいい人がいるのかを見るために

 

 

 

 

 

 

 

Who crowned you

 

誰がキミをそうさせたんだろう

 

 

Queen of "You think you're too cool"

 

クイーン・オブ「自分のことをイケてる」って思ってる人に

 

 

Making beautiful look ugly

 

美しい姿も、醜くしてしまうんだ

 

 

The way you put yourself above me

 

僕よりも、君自身を大切にしてるって感じ

 

 

You treat me

 

僕のこと

 

 

Like I got nothing on you

 

キミにはかなわない人みたいに扱うんだ

 

 

Making beautiful look ugly

 

美しい姿も、醜くしてしまう

 

 

You ain't the ruler of no country

 

キミはどこの国の統率者でもないんだよ

 

 

Who made you the queen?

 

誰がキミを女王様にしたんだろう?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No no no no no

 

違う、違うんだ

 

 

Who made you the queen?

 

誰がキミを女王様にしたの?

 

 

Who made you the queen?

 

誰がキミを?

 

 

 

 

 

 

 

Who crowned you

 

誰がキミをそうさせたんだろう

 

 

Queen of "You think you're too cool"

 

クイーン・オブ「自分のことをイケてる」って思ってる人に

 

 

Making beautiful look ugly

 

美しい姿も、醜くしてしまうんだ

 

 

The way you put yourself above me

 

僕よりも、君自身を大切にしてるって感じ

 

 

Yeah...naaah, yeah

 

あ、いや、あぁ

 

 

You treat me

 

僕のこと

 

 

Like I got nothing on you

 

キミにはかなわない人みたいに扱うんだ

 

 

Making beautiful look ugly

 

美しい姿も、醜くしてしまう

 

 

You ain't the ruler of no country

 

キミはどこの国の統率者でもないんだよ

 

 

Who made you the queen?

 

誰がキミを女王様にしたんだろう?

 

 

Who made you the queen?

 

誰がキミを?

 

 

Yeah, you think you're too cool, nah

 

そうさ、キミは自分のことをイケてるって思ってる

 

 

Who made you the queen?

 

誰がキミを女王様にしたんだろう?

 

 

Who made you the queen?

 

誰がキミを女王様にしたんだろう?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow