カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~If You Leave Me Now~ Charlie Puth

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Oh, oh, oh, oh

 

 

 

 

No this is not goodbye

 

これで、サヨナラじゃないんだ

 

 

I swear that I'm gonna change

 

僕は誓ったんだよ、変わってみせるって

 

 

No, baby please don't cry

 

違うんだ、泣かないで

 

 

It doesn't have to end this way

 

僕達はここで終わりになる必要なんてないんだよ

 

 

'Cause when I think of all the nights I'll be alone, I get terrified

 

だって、これから孤独な夜を過ごすなんて考えただけでも耐えられないんだ

 

 

Please don't say goodbye

 

だからお願いだ、サヨナラなんて言わないで

 

 

 

 

 

 

 

'Cause girl, if you leave now

 

ガール、今キミが僕の元から去ってしまったから

 

 

If you're givin' up and just walk right out

 

もしもキミが諦めて、ここから出てってしまったとしても

 

 

You will take the biggest part of me

 

キミはまるで僕の身体の大部分が奪われたみたいに感じるだろうね

 

 

And all the things that I believe

 

今まで信じて来たものすべてが消えてしまうみたいに

 

 

Baby, if you leave me now (yeah)

 

ベイビー、もしも今、キミが僕の元から去ってしまうのなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When did we lose our way?

 

いつ、僕達は見失ってしまったんだろう?

 

 

My whole world was unravellin'

 

僕を取り巻く世界が崩れてしまったんだ

 

 

And girl it's drivin' me insane

 

頭がおかしくなってしまいそうだよ

 

 

There's no road worth travellin'

 

だからって、進むべき道は何処にもないんだ

 

 

When I think about all of the night you're gone (nights you're gone, oh)

 

キミが去ってしまった後の夜を想像しただけで怖いんだ(キミが居なくなった後の夜も)

 

 

 

I get terrified (I get terrified)

 

怖くて仕方ないんだ(怖いんだ)

 

 

Please don't say goodbye (bye)

 

だからお願いだよ、サヨナラなんて言わないで

 

 

 

 

 

 

 

'Cause girl, if you leave now

 

ガール、今キミが僕の元から去ってしまったから

 

 

If you're givin' up and just walk right out (oh)

 

もしもキミが諦めて、ここから出てってしまったとしても

 

 

You will take the biggest part of me

 

キミはまるで僕の身体の大部分が奪われたみたいに感じるだろうね

 

 

And all the things that I believe

 

今まで信じて来たものすべてが消えてしまうみたいに

 

 

Baby, if you leave me now 

 

ベイビー、もしも今、キミが僕の元から去ってしまうのなら

 

 

Oh, baby, if you leave me now

 

ベイビー、もしも今、キミが去ってしまうのなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I can promise if we parted (parted)

 

これだけは約束するよ、もしも僕達が別れてしまったら

 

 

And if you left me brokenhearted

 

もしもキミが、傷ついた僕を放っておくのなら

 

 

Every single night, I'll think about you with someone else

 

僕は毎晩、他の誰かと過ごすキミを考えながら過ごすだろう

 

 

Baby, if you leave me

 

ベイビー、もしもキミが僕を捨てるのなら

 

 

 

 

 

 

 

Baby, if you leave now (leave me now)

 

ガール、今キミが僕の元から去ってしまったから

 

 

Oh, If you're givin' up and just walk right out (hey)

 

もしもキミが諦めて、ここから出てってしまったとしても

 

 

You will take the biggest part of me

 

キミはまるで僕の身体の大部分が奪われたみたいに感じるだろうね

 

 

And all the things that I believe

 

今まで信じて来たものすべてが消えてしまうみたいに

 

 

Baby, if you leave me now

 

ベイビー、もしも今、キミが僕の元から去ってしまうのなら

 

 

 

 

 

 

 

Oh girl, if you leave now

 

ガール、今キミが僕の元から去ってしまったから

 

 

If you're givin' up and just walk right out (oh baby)

 

もしもキミが諦めて、ここから出てってしまったとしても

 

 

You will take the biggest part of me

 

キミはまるで僕の身体の大部分が奪われたみたいに感じるだろうね

 

 

And all the things that I believe

 

今まで信じて来たものすべてが消えてしまうみたいに

 

 

Oh, Baby, if you leave me now 

 

ベイビー、もしも今、キミが僕の元から去ってしまうのなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow