カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Easy Love~ Lauv

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You got a way of makin' me feel insane

 

キミと居ると、頭がおかしくなってしまうよ

 

 

 

 

Like I can't trust my own brain

 

自分の脳が信じられなくなるような

 

 

 

 

Unless it's screaming your name

 

僕の頭の中は、キミの名前を叫んでるんだ

 

 

 

 

I'd have it no other way

 

他の方法なんてないよ

 

 

 

 

I'd have it no other way

 

他の方法なんてないんだ

 

 

 

 

And maybe that's why I stay

 

だから、僕はここに留まってるのかもしれないんだ

 

 

 

 

How many times can we pick up the same fight?

 

こんな同じような戦いを、僕達は何回繰り返すのかな?

 

 

 

 

Can we keep screaming all night

 

僕達は一晩中叫び続けて

 

 

 

 

And make up until it's light?

 

夜が明けて仲直り、これを続けていくのかな?

 

 

 

 

That's when I say that you're right

 

キミの方が正しいんだって僕が言えば

 

 

 

 

And feel your body on mine

 

キミの身体を感じることが出来るんだ

 

 

 

 

Oh maybe that's why I stay

 

そうさ、だから僕は今までもここに留まってるんだろうね

 

 

 

 

 

 

 

I could be somewhere chillin' on the beach

 

どこかのビーチでのんびりすることだって出来たんだ

 

 

 

 

I could be with someone makin' me happy

 

他の誰かと幸せになることだって出来た

 

 

 

 

But that would be too easy, love

 

でも、それはとても簡単な愛だと思うんだ

 

 

 

 

And I don't want no easy love

 

そんな簡単な愛なんて、僕は望んでないんだよ

 

 

 

 

I could put my phone down, just pick up my keys

 

電話を切って、鍵だけを持って出て行くことも出来たんだ

 

 

 

 

I could let you go, and we could let it be

 

キミを手放すことだって出来た、放っておくことも出来たんだ

 

 

 

 

But that would be too easy, love

 

でも、それはとても簡単な愛なんだよ

 

 

 

 

And I don't want no easy love

 

僕は、簡単な愛なんて欲しくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

keep comin' back, guess you could say I'm attached

 

キミのとこへ戻ってきてしまうんだ、キミから言うと僕はハマってるんだろうね

 

 

 

 

Last time we called it a wrap, I came beggin' and all that

 

前に別れ話が出た時、イヤだってお願いしたのは僕の方だった

 

 

 

 

You're like a habit, it's bad

 

キミは僕にとって、悪い癖のようなものなんだ

 

 

 

 

I got a habit, it's bad

 

悪い癖が治らないんだ

 

 

 

 

Oh no, I'm not even mad

 

イヤ、怒ってるわけじゃないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

I could be somewhere chillin' on the beach

 

どこかのビーチでのんびりすることだって出来たんだ

 

 

 

 

I could be with someone makin' me happy

 

他の誰かと幸せになることだって出来た

 

 

 

 

But that would be too easy, love

 

でも、それはとても簡単な愛だと思うんだ

 

 

 

 

And I don't want no easy love

 

そんな簡単な愛なんて、僕は望んでないんだよ

 

 

 

 

I could put my phone down, just pick up my keys

 

電話を切って、鍵だけを持って出て行くことも出来たんだ

 

 

 

 

I could let you go, and we could let it be

 

キミを手放すことだって出来た、放っておくことも出来たんだ

 

 

 

 

But that would be too easy, love

 

でも、それはとても簡単な愛なんだよ

 

 

 

 

And I don't want no easy love

 

僕は、簡単な愛なんて欲しくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's the way you keep me up all night

 

キミと一緒に居ると、寝ることも出来ないんだ

 

 

 

 

It's the way you make me lose my mind

 

キミと一緒にいると、おかしくなってしまいそうなんだ

 

 

 

 

Every time I'm sayin' one more night

 

でもいつも、もう一晩だけって思ってしまうんだよ

 

 

 

 

It's the way you know I'm yours

 

僕はキミのものだって分かってるんだね

 

 

 

 

It's the way you know I'm yours for life

 

いつまでも、キミから離れることは出来ないって

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I could be somewhere chillin' on the beach

 

どこかのビーチでのんびりすることだって出来たんだ

 

 

 

 

I could be with someone makin' me happy

 

他の誰かと幸せになることだって出来た

 

 

 

 

But that would be too easy, love

 

でも、それはとても簡単な愛だと思うんだ

 

 

 

 

And I don't want no easy love

 

そんな簡単な愛なんて、僕は望んでないんだよ

 

 

 

 

I could put my phone down, just pick up my keys

 

電話を切って、鍵だけを持って出て行くことも出来たんだ

 

 

 

 

I could let you go, and we could let it be

 

キミを手放すことだって出来た、放っておくことも出来たんだ

 

 

 

 

But that would be too easy, love

 

でも、それはとても簡単な愛なんだよ

 

 

 

 

And I don't want no easy love

 

僕は、簡単な愛なんて欲しくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow