カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Would~ One Direction

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Lately I found myself thinking

 

最近、自分が考えてることに気づいたんだ

 

 

 

 

Been dreaming about you a lot

 

キミのことの夢を沢山見てるって

 

 

 

 

And up in my head I'm your boyfriend

 

頭の中で、僕はキミのボーイフレンドなんだ

 

 

 

 

But that's one thing you've already got

 

でも、それはキミがすでに得たものの一つで

 

 

 

 

He drives to school every morning

 

彼は毎朝学校までドライブするんだ

 

 

 

 

While I walk alone in the rain

 

僕が雨の中一人で歩いてる間

 

 

 

 

He'd kill me without any warning

 

彼はなんの警告もなく、僕を殺そうとするだろう

 

 

 

 

If he took a look in my brain

 

もしも、彼が僕の頭の中を見たら

 

 

 

 

 

 

 

Would he say he's in L-O-V-E?

 

彼はキミのことを愛してるって言うのかな?

 

 

 

 

Well if it was me then I would

 

そうさ、もしもそれが僕なら言うよ

 

 

 

 

Would he hold you when you're feeling low

 

彼はキミが落ち込んでいる時抱きしめてくれるかな?

 

 

 

 

Baby you should know that I would

 

ベイビー、キミは知るべきなんだ、僕ならそうするよ

 

 

 

 

Would he say he's in L-O-V-E?

 

彼はキミのことを愛してるって言うかな?

 

 

 

 

Well if it was me then I would

 

もしも、それが僕なら言うよ

 

 

 

 

Would he told you when you're feeling low

 

彼はキミが落ち込んでいる時、抱きしめてくれるかな?

 

 

 

 

Baby you should know that I would

 

キミは知るべきなんだ、僕ならそうするよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back in my head we were kissing

 

頭の中に戻ると僕達はキスしてる

 

 

 

 

I thought things were going alright

 

物事は上手くいってるって思ったよ

 

 

 

 

With a sign on my back saying 'kick me'

 

背中に’蹴ってくれ’と張り紙があって

 

 

 

 

Reality ruined my life

 

現実が僕ん人生を台無しにしたんだ

 

 

 

 

Feels like I'm constantly playing

 

絶えずにやってるみたいだ

 

 

 

 

A game that I'm destined to lose

 

負けるように運命づけられたゲームを

 

 

 

 

Cause I can't complete with your boyfriend

 

だって、僕はキミのボーイフレンドになるから、コンプリート出来ないからね

 

 

 

 

He's got 27 tattoos

 

彼は27個もタトゥーを彫ってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Would he say he's in L-O-V-E?

 

彼はキミのことを愛してるって言うのかな?

 

 

 

 

Well if it was me then I would

 

そうさ、もしもそれが僕なら言うよ

 

 

 

 

Would he hold you when you're feeling low

 

彼はキミが落ち込んでいる時抱きしめてくれるかな?

 

 

 

 

Baby you should know that I would

 

ベイビー、キミは知るべきなんだ、僕ならそうするよ

 

 

 

 

Would he say he's in L-O-V-E?

 

彼はキミのことを愛してるって言うかな?

 

 

 

 

Well if it was me then I would

 

もしも、それが僕なら言うよ

 

 

 

 

Would he told you when you're feeling low

 

彼はキミが落ち込んでいる時、抱きしめてくれるかな?

 

 

 

 

Baby you should know that I would

 

キミは知るべきなんだ、僕ならそうするよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Would he please you?

 

彼はキミを喜ばせてくれる?

 

 

 

 

Would he kiss you?

 

彼はキミにキスする?

 

 

 

 

Would he treat you like I would?

 

彼は僕が扱うようにキミを扱う?

 

 

 

 

Would he touch you?

 

彼はキミに触れてくれる?

 

 

 

 

Would he need you?

 

彼はキミが必要なのかな?

 

 

 

 

Would he love you like I would?

 

彼は僕が愛すようにキミを愛してる?

 

 

 

 

 

 

 

Would he say he's in L-O-V-E?

 

彼はキミのことを愛してるって言うのかな?

 

 

 

 

Well if it was me then I would

 

そうさ、もしもそれが僕なら言うよ

 

 

 

 

Would he hold you when you're feeling low

 

彼はキミが落ち込んでいる時抱きしめてくれるかな?

 

 

 

 

Baby you should know that I would

 

ベイビー、キミは知るべきなんだ、僕ならそうするよ

 

 

 

 

Would he say he's in L-O-V-E?

 

彼はキミのことを愛してるって言うかな?

 

 

 

 

Well if it was me then I would

 

もしも、それが僕なら言うよ

 

 

 

 

Would he told you when you're feeling low

 

彼はキミが落ち込んでいる時、抱きしめてくれるかな?

 

 

 

 

Baby you should know that I would

 

キミは知るべきなんだ、僕ならそうするよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Would he please you?

 

彼はキミを喜ばせてくれる?

 

 

 

 

Would he kiss you?

 

彼はキミにキスする?

 

 

 

 

Would he treat you like I would?

 

彼は僕が扱うようにキミを扱う?

 

 

 

 

Would he touch you?

 

彼はキミに触れてくれる?

 

 

 

 

Would he need you?

 

彼はキミが必要なのかな?

 

 

 

 

Would he love you like I would?

 

彼は僕が愛すようにキミを愛してる?

 

 

 

 

 

 

 

Would he say he's in L-O-V-E?

 

彼はキミのことを愛してるって言うのかな?

 

 

 

 

Well if it was me then 

 

そうさ、もしもそれが僕なら

 

 

 

 

I would, I would

 

そうするよ

 

 

 

 

Would he told you when you're feeling low

 

彼はキミが落ち込んでいる時、抱きしめてくれる?

 

 

 

 

Baby you should know that I would

 

ベイビー、キミは知るべきなんだ、僕ならそうするよって

 

 

 

 

I would, I would yeah

 

僕ならそうするよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow