カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Mmm Yeah~ Austin Mahone feat Pitbull

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Austin man keep doin yo thing

 

オースティン、キミはこのままスター街道を突っ走るんだ!

 

 

 

 

Let these boys keep slippin mane

 

大スターの仲間入りをするんだ

 

 

 

 

I'm not into gymnastics but I'm into flippin things

 

邪魔な奴は避けて行け

 

 

 

 

I told these women that it's all about the team, Jordan and Pippen mane

 

マイケル・ジョーダンやスコッティ・ピッペンみたいな

 

 

 

 

So if you wanna join the team

 

バスケット選手の仲間入りしたいのなら

 

 

 

 

Now tell me up in this thing

 

今、その秘訣を教えてやるよ!

 

 

 

 

Dale!

 

よく聞いてな!

 

 

 

 

 

 

 

When I saw her

 

いつかのキミを見たんだ

 

 

 

 

Walking down the street

 

大通りを練り歩くキミをね

 

 

 

 

She looked so fine

 

彼女はホントに魅力的で

 

 

 

 

I just had to speak

 

話しかけるべきだったかな

 

 

 

 

I asked her name

 

キミの名前を聞いてたなら

 

 

 

 

But the turned away

 

2人の展開は違ったのかな

 

 

 

 

As the walked

 

でも、歩いてたキミを見て

 

 

 

 

All that I could say was

 

僕は何も言えてないんだろうな

 

 

 

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rollin up one time, we'll make it up as we go

 

チャンスよ来いよ!僕達でこの悪路を歩いていくんだ

 

 

 

 

I know you feel it cause I mean what I said said said said

 

どう思うかな?やっぱり言わないでくれ、僕の気持ちと同じだろ?

 

 

 

 

We can do whatever, do whatever we want

 

僕達がやろうと思えば世界だって変えられるんだ

 

 

 

 

If she walk past me I say heyheyhey...

 

もしも、キミが僕の3歩後ろに居る、なんてことがあったら僕は言うだろうね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So tell me where you're from, where you wanna go

 

だから、キミが何者なのか、キミがこれからどうしたいのか

 

 

 

 

But she walked past me like ain't said a word

 

でも、キミはクールな顔をして僕とすれ違ったんだ

 

 

 

 

Stood there like man

 

モデルのような姿で

 

 

 

 

Girl I don't usually feel some type of way

 

背は高い、長い脚で

 

 

 

 

But this one hear me out it's some kind of place

 

もう、正気じゃいられないかも

 

 

 

 

 

 

 

When I saw her

 

いつかのキミを見たんだ

 

 

 

 

Walking down the street

 

大通りを練り歩くキミをね

 

 

 

 

She looked so fine

 

彼女はホントに魅力的で

 

 

 

 

I just had to speak

 

話しかけるべきだったかな

 

 

 

 

I asked her name

 

キミの名前を聞いてたなら

 

 

 

 

But the turned away

 

2人の展開は違ったのかな

 

 

 

 

As the walked

 

でも、歩いてたキミを見て

 

 

 

 

All that I could say was

 

僕は何も言えてないんだろうな

 

 

 

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 inch heels clickin up and down the street

 

キミは履いてる6インチのヒールを鳴らしながら歩く

 

 

 

 

You know she's comin and when she walks away way way way

 

キミはやっぱり行ってしまうんだね

 

 

 

 

Look I'm a big big deal, a little fun's all I need

 

もっと僕を見て

 

 

 

 

But I can tell she don't believe what I said said said said said

 

大した男じゃないなんて言わせないから

 

 

 

 

 

 

 

So tell me where you're from, where you wanna go

 

だから、キミが何者なのか、キミがこれからどうしたいのか

 

 

 

 

But she walked past me like ain't said a word

 

でも、キミはクールな顔をして僕とすれ違ったんだ

 

 

 

 

Stood there like man

 

モデルのような姿で

 

 

 

 

Girl I don't usually feel some type of way

 

背は高い、長い脚で

 

 

 

 

But this one hear me out it's some kind of place

 

もう、正気じゃいられないかも

 

 

 

 

 

 

 

When I saw her

 

いつかのキミを見たんだ

 

 

 

 

Walking down the street

 

大通りを練り歩くキミをね

 

 

 

 

She looked so fine

 

彼女はホントに魅力的で

 

 

 

 

I just had to speak

 

話しかけるべきだったかな

 

 

 

 

I asked her name

 

キミの名前を聞いてたなら

 

 

 

 

But the turned away

 

2人の展開は違ったのかな

 

 

 

 

As the walked

 

でも、歩いてたキミを見て

 

 

 

 

All that I could say was

 

僕は何も言えてないんだろうな

 

 

 

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

She looks so good but she bad bad

 

彼女は巷で言う小悪魔ってやつなんだ

 

 

 

 

You can that back from the front front

 

顔が広くて、毎日パーティーに繰り出してんだろ?

 

 

 

 

Move it like criss cross, jump jump

 

縦横無尽に動き回って

 

 

 

 

Meet me in the middle of the ocean

 

ディスコで踊りまわる

 

 

 

 

Ee can find ourselves and lose a magi... rewind

 

この広い世界でキミに出会えた

 

 

 

 

Wawawawa, play

 

凄くないか?

 

 

 

 

 

Find ourselves and lose a magic day

 

毎日が魔法のような日々で

 

 

 

 

Austin, man Armando acabando latinos ygringos gosando me entiendes

 

 

 

 

 

 

For those that thought that we was done

 

考えたこともないかもしれないけど

 

 

 

 

They don't even have a mind to think with, brainless

 

キミはアイツらみたいに

 

 

 

 

Most of them broke but they're famous

 

顔は広くないかもしれないけど

 

 

 

 

Some got hitched but they're nameless

 

僕には分かるんだ

 

 

 

 

But mamita, forget about that

 

あ、でも、忘れちゃったよ

 

 

 

 

When I see you

 

キミの顔を見てたら

 

 

 

 

All that I could say was

 

僕がキミに言いたかったこと

 

 

 

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

キミって

 

 

 

 

Mmm mmm yeah yeah

 

ん~ん、キミって

 

 

 

 

All that I could say was

 

これが、あの時に僕が言えたすべてだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow