カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Footprints In The Sand~ Leona Lewis

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

You walked with me, footprints in the sand

 

あなたと私は、砂に足を残しながら歩いたの

 

 

 

 

And helped me understand where I'm going

 

私の歩く道しるべになってくれた

 

 

 

 

You walked with me when I was all alone

 

独りの時はそばにいてくれて

 

 

 

 

With so much I know along the way

 

満たされた気分でいられたの

 

 

 

 

Then I heard you say

 

あなたは言ったわ

 

 

 

 

 

 

 

I promise you, I'm always there

 

約束するよ、僕がそばにいるからって

 

 

 

 

When your heart is filled with sorrow and despair

 

キミが悲しみや絶望に飲み込まれそうになったときには

 

 

 

 

I'll carry you when you need a friend

 

友達が必要な時には、僕が支えるからって

 

 

 

 

You'll find my footprints in the sand

 

「だからキミは僕の足跡を辿ればいい」って

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I see my life flash across the sky

 

今は、遥か遠い空に人生が見えるの

 

 

 

 

So many times have I been so afraid

 

今までの自分を見失って

 

 

 

 

And just when I have thought I lost my way

 

そして、恐れてばかりいたの

 

 

 

 

You give me strength to carry on

 

あなたは持ちこたえる強さをくれる

 

 

 

 

That's when I heard you say

 

あなたは言ってくれるから

 

 

 

 

 

 

 

I promise you, I'm always there

 

約束するよ、僕がそばにいるからって

 

 

 

 

When your heart is filled with sorrow and despair

 

キミが悲しみや絶望に飲み込まれそうになったときには

 

 

 

 

I'll carry you when you need a friend

 

友達が必要な時には、僕が支えるからって

 

 

 

 

You'll find my footprints in the sand

 

「だからキミは僕の足跡を辿ればいい」って

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When I'm weary, well, I know you'll be there

 

いつか、私がボロボロになっても分かってるわ、あなたが居てくれるって

 

 

 

 

And I can feel you when you say

 

心からそう思えるの、こうあなたが言うから

 

 

 

 

 

 

 

I promise you, I'm always there

 

約束するよ、僕がそばにいるからって

 

 

 

 

When your heart is filled with sorrow and despair

 

キミが悲しみや絶望に飲み込まれそうになったときには

 

 

 

 

I'll carry you when you need a friend

 

友達が必要な時には、僕が支えるからって

 

 

 

 

You'll find my footprints in the sand

 

「だからキミは僕の足跡を辿ればいい」って

 

 

 

 

 

 

 

I promise you, I'm always there

 

約束するよ、僕がそばにいるからって

 

 

 

 

When your heart is filled with sorrow and despair

 

キミが悲しみや絶望に飲み込まれそうになったときには

 

 

 

 

I'll carry you when you need a friend

 

友達が必要な時には、僕が支えるからって

 

 

 

 

You'll find my footprints in the sand

 

「だからキミは僕の足跡を辿ればいい」って

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow