カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Mine~ Bazzi

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Huh, yeah, now I just, had a lil' bit too much of Hennessy

 

ああ、ちょっとヘネシーを飲み過ぎたみたいだよ

 

 

 

 

Just gotta tell you how I feel, look

 

ただ、僕の気持ちをキミに伝えなきゃって思ったんだ

 

 

 

 

You so fuckin' precious when you smile

 

キミが微笑むと、キミのことをとても大事にしたいって思うんだよ

 

 

 

 

Hit it from the back and drive you wild

 

後ろから追突されたような衝撃で、キミを熱くさせるんだ

 

 

 

 

Girl, I lose myself up in those eye-eye-eye-eye-eyes

 

なあ、キミの瞳に僕は我を忘れてしまいそうだよ

 

 

 

 

I just had to let you know you're mine

 

僕はただ、キミは僕のものなんだってどうしても伝えたかったんだ

 

 

 

 

 

 

 

Hands on your body, I don't wanna waste no time

 

キミの身体に手を這わせてると、一秒だって無駄にしたくない

 

 

 

 

Feels like forever even if forever's tonight

 

例え、今夜がその時だとしても一生こうしていたいって思えるんだ

 

 

 

 

Just lay with me, waste this night away with me

 

ただ一緒に横になってるだけじゃ、今夜が無駄になってしまうんだ

 

 

 

 

You're mine, I can't look away, I just gotta say

 

キミは僕のものなんだ、他なんて見えない、ただ伝えなきゃ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm so fucking happy you're alive

 

キミが生きててくれて、とても嬉しいんだ

 

 

 

 

Swear to God I'm down if you're down all you gotta say is right

 

紙に誓ってもいいよ、キミが落ち込めば僕も悲しいし、キミの言うことなら何でも聞く

 

 

 

 

Girl anything I can do just to make you feel alright

 

なあ、キミがハッピーになるのなら、僕は何だって出来るよ

 

 

 

 

Oh, oh, oh, oh, I just had to let you know you're fine

 

ああ、キミは僕のものなんだってどうしても伝えたかったんだ

 

 

 

 

Running circles 'round my mind

 

頭の中をぐるぐると駆け巡る

 

 

 

 

Even when it's rainy all you ever do is shine

 

雨の日だって、キミがしてくれることは何だって太陽みたいなんだ

 

 

 

 

You on fire, you a star just like Mariah

 

キミは暖かくて、まるでマライアのようなスターだよ

 

 

 

 

Man this feel incredible, I'll turn you into a bride, you're mine

 

本当に素晴らしいよ、キミを僕の花嫁にしたい、キミは僕のものだよ

 

 

 

 

 

 

 

Hands on your body, I don't wanna waste no time

 

キミの身体に手を這わせてると、一秒だって無駄にしたくない

 

 

 

 

Feels like forever even if forever's tonight

 

例え、今夜がその時だとしても一生こうしていたいって思えるんだ

 

 

 

 

Just lay with me, waste this night away with me

 

ただ一緒に横になってるだけじゃ、今夜が無駄になってしまうんだ

 

 

 

 

You're mine, I can't look away, I just gotta say

 

キミは僕のものなんだ、他なんて見えない、ただ伝えなきゃ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow