カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Life After You~ Daughtry

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I'm ten miles from town

 

街から10マイル離れた場所に僕は居るんだ

 

 

 

 

And I just broke down

 

ここで僕は壊れてしまったんだ

 

 

 

 

Spittin out smoke on the side of the road

 

道端で煙を吐き出して

 

 

 

 

I'm out here alone

 

ここに独りぼっちで

 

 

 

 

Just tryin to get home

 

ただ、家に帰ろうとしてるだけ

 

 

 

 

To tell you I was wrong but you already know

 

キミは僕に間違ってたって伝えるために、キミは知ってるだろうけど

 

 

 

 

Believe me I won't stop at nothing

 

僕を信じろよ、寄り道なんかせずに

 

 

 

 

To see you so I started running

 

キミに会いに行くよ、だから僕は走り出すんだ

 

 

 

 

 

 

 

All that I'm after, is a life full of laughter

 

僕が求めるのは笑いに溢れた人生なんだ

 

 

 

 

As long as I'm laughing with you

 

キミと一緒に笑ってるだけでいい

 

 

 

 

I'm thinkin' that all that still matters

 

僕が「大事」って思うものは何なのか

 

 

 

 

Is love ever after

 

それは愛だと思うよ

 

 

 

 

After the life we've been through

 

キミと僕が共に歩んだ人生の後なんか。

 

 

 

 

'Cause I know there's no life after you

 

だって、キミが去った後の人生なんてないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The last time we talked

 

最後に僕達が話した時

 

 

 

 

The night that I walked

 

散歩に出たあの夜

 

 

 

 

Burns like an iron in the back of my mind

 

僕の心の奥底で鉄が燃えてるようだったよ

 

 

 

 

I must have been high

 

キミはきっとハイだったんだ

 

 

 

 

To say you and I

 

あんなことを口にして、キミと僕は

 

 

 

 

Weren't meant to be and just wasting my time

 

運命じゃなかったなんて、人生の無駄遣いだって

 

 

 

 

Oh why did I ever doubt you

 

ねえ、なんで僕はキミを疑ってしまったんだろう

 

 

 

 

You know I would die here without you

 

キミが居なければ僕はダメになってしまう

 

 

 

 

 

 

 

All that I'm after, is a life full of laughter

 

僕が求めるのは笑いに溢れた人生なんだ

 

 

 

 

As long as I'm laughing with you

 

キミと一緒に笑ってるだけでいい

 

 

 

 

I'm thinkin' that all that still matters

 

僕が「大事」って思うものは何なのか

 

 

 

 

Is love ever after

 

それは愛だと思うよ

 

 

 

 

After the life we've been through

 

キミと僕が共に歩んだ人生の後なんか。

 

 

 

 

'Cause I know there's no life after you

 

だって、キミが去った後の人生なんてないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You and I, right or wrong

 

キミと僕が、正解か不正解か

 

 

 

 

There's no other one

 

そこに代わりなんて居ないんだ

 

 

 

 

After this time I've spent alone

 

あれから僕は独りで過ごしてきたよ

 

 

 

 

I do believe that

 

僕は信じてる

 

 

 

 

A man with sight could be so blind

 

目が見えてなくても盲目になってしまっても

 

 

 

 

Think about the better times

 

楽しかった日々を思い出すから

 

 

 

 

Must've been out of my mind

 

僕はどうかしてたに違いないんだ

 

 

 

 

So I'm runnin back to tell you

 

だから、僕の元に戻ってって伝えたいんだ

 

 

 

 

All that's I'm after is a life full of laughter

 

僕が求めてるのは笑いに溢れた人生なんだ

 

 

 

 

Without you God knows what I'd do

 

キミが居ないと僕が何をするか分からないよ

 

 

 

 

 

 

 

(Yeah)

 

 

 

 

 

 

All that I'm after, is a life full of laughter

 

僕が求めるのは笑いに溢れた人生なんだ

 

 

 

 

As long as I'm laughing with you

 

キミと一緒に笑ってるだけでいい

 

 

 

 

I'm thinkin' that all that still matters

 

僕が「大事」って思うものは何なのか

 

 

 

 

Is love ever after

 

それは愛だと思うよ

 

 

 

 

After the life we've been through

 

キミと僕が共に歩んだ人生の後なんか。

 

 

 

 

(yeah)

 

 

 

 

 

 

You know there's no life after you

 

キミが去った人生なんて、ありえないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No there's no life after you

 

キミが去った人生なんて

 

 

 

 

No there's no life after you

 

キミが去った人生なんて、ありえないんだ

 

 

 

 

No there's no life after you

 

キミが去った人生なんて

 

 

 

 

No there's no life after you

 

ありえないんだ

 

 

 

 

(Yeah)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow