カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Made For TV Movie~ Incubus

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

I heard a word from on high

 

高い所から声が聞こえたんだ

 

 

 

 

Glare like a light in the sky

 

空のようにギラギラしてて

 

 

 

 

It said, "quit blowing each other up"

 

それは言ったんだ「もうお互いに爆破させるのは止めよう」って

 

 

 

 

A voicing so crystalline clear

 

声には水晶のような綺麗さがあって

 

 

 

 

Something's unclean in your ear

 

キミの耳には何か不潔なものがある

 

 

 

 

When only blood fills your cup

 

キミのコップいっぱいに血だけが満たされている時に

 

 

 

 

 

 

 

Hello

 

ハロー

 

 

 

 

I'm trying to focus, but my eyes deceive me

 

集中しようとしてるんだ、でも私の両目が私を騙すんだ

 

 

 

 

Focus

 

フォーカスして

 

 

 

 

I'm witnessing history repeating

 

私はリピートされる歴史を目撃するんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It tell like a tear from my eye

 

私の涙のようにそれは落ちていく

 

 

 

 

Flying machines so up high

 

高い所の飛行機たち

 

 

 

 

Well, there goes the neighborhood

 

また、それで周りの人達は消えていくんだ

 

 

 

 

A scene set to singe innocence

 

無実な純粋さが黒く焦がしていく場面が始まって

 

 

 

 

Up heave, unhinge, and pit against

 

混沌を作って気を狂わせる、そして戦わせるんだ

 

 

 

 

Like every made for TV movie should

 

テレビ用の映画がそうするようにね

 

 

 

 

 

 

 

Hello

 

ハロー

 

 

 

 

I'm trying to focus, but my eyes deceive me

 

集中しようとしてるんだ、でも私の両目が私を騙すんだ

 

 

 

 

Focus

 

フォーカスして

 

 

 

 

I'm witnessing history repeating

 

私はリピートされる歴史を目撃するんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Focus

 

注目して

 

 

 

 

Focus (I can see now)

 

注目するんだ(もうわかったよ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We are, we know, we see, we think for you

 

私達は知ってる、見ている、キミのことを考えるんだ

 

 

 

 

The who, the what, the when, the where, the why

 

誰が、何を、いつ、どこに、なんで

 

 

 

 

We build your young, we build you too, we see you all

 

私達はあなたの子供を、そしてキミを育てる、キミたちみんなを見てるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Hello

 

ハロー

 

 

 

 

I'm trying to focus, but my eyes deceive me

 

集中しようとしてるんだ、でも私の両目が私を騙すんだ

 

 

 

 

Focus

 

フォーカスして

 

 

 

 

I'm witnessing history repeating

 

私はリピートされる歴史を目撃するんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow