カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Hate U I Love U~ Gnash feat Olivia O'Brien

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Feeling used 

 

選ばれた気分なの

 

 

 

 

But I'm

 

でも、私は

 

 

 

 

Still missing you

 

まだあなたが恋しいの

 

 

 

 

And I can't see the end of this

 

この恋の行方なんて見たくない

 

 

 

 

Just wanna feel your kiss

 

ただ、あなたのキスを感じたいの

 

 

 

 

Against my lips

 

私の唇へ

 

 

 

 

And now all this is passing by

 

今、こうやって時間が過ぎていくのに

 

 

 

 

But I still can't seem to tell you why

 

まだ、あなたに伝えることが出来ないの

 

 

 

 

It hurts me every time I see you

 

どうしてあなたに会う度に心が痛むの

 

 

 

 

Realize how much I need you

 

あなたが必要だからなんだって実感してるわ

 

 

 

 

 

 

 

I hate you I love you

 

あなたが嫌いよ、あなたを愛してるわ

 

 

 

 

I hate that I love you

 

あなたを愛してるってことが自分でも信じられない

 

 

 

 

Don't want to, but I can't put

 

信じたくないの、でもあなた以上の人なんて

 

 

 

 

Nobody else above you

 

他には誰も居ないの

 

 

 

 

I hate you I love you

 

あなたが嫌いよ、愛してる

 

 

 

 

I hate that I want you

 

嫌いなの、愛してるわ

 

 

 

 

You want her, you need her

 

あなたはあの子が好きなのね、あの子が必要なのよね

 

 

 

 

And I'll never be her

 

そして、私はその子にはなれないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I miss you when I can't sleep

 

眠れないとき、キミに会いたくなるんだ

 

 

 

 

Or right after coffee

 

コーヒーを飲みほした瞬間とか

 

 

 

 

Or right when I can't eat

 

食べ物が喉を通らないときとか

 

 

 

 

I miss you in my front seat

 

助手席に座ってたキミが恋しいんだ

 

 

 

 

Still got sand in my sweaters

 

まだ、僕のセーターは砂で汚れたままで

 

 

 

 

From nights we don't remember

 

覚えてないけど、あの夜からずっとね

 

 

 

 

Do you miss me like I miss you?

 

僕がキミに会いたいみたいに、キミも僕のこと思ってたりするかな?

 

 

 

 

Fucked around and got attached to you

 

いろんな人と楽しんで、それからキミに夢中になったんだ

 

 

 

 

Friends can break your heart too, and

 

友達に傷つけられることもある

 

 

 

 

I'm always tried but never of you

 

僕はいつも疲れているけど、決してキミに疲れてるんじゃないよ

 

 

 

 

If I pulled a you on you, you wouldn't like that shit

 

もしも、僕がキミみたいなことをしたら、絶対キミも嫌になるだろ?

 

 

 

 

I put this reel out, but you wouldn't bite that shit

 

キミに近づこうと色々やってきたけど、すべて消去したよ

 

 

 

 

I type a text but then I never mind that shit

 

「メッセージ」って打ってみたりもした、でも全部消去したよ

 

 

 

 

I got these feelings but you never mind that shit

 

僕はそういう気持ちだよ、キミはまったく気にしてないだろうけどね

 

 

 

 

Oh oh, keep it on the low

 

なあ、落ち着いてよ

 

 

 

 

You're still in love with me but your friends don't know

 

キミはまだ、僕のことが好きだけど、それをまだ友達に言ってないよな?

 

 

 

 

If U wanted me you would just say so

 

もしも、僕が必要ならそう言ってくれよ

 

 

 

 

And if I were you, I would never let me go

 

もしも、僕がキミだったら絶対キミを離さないよ

 

 

 

 

 

 

 

I hate you I love you

 

あなたが嫌いよ、あなたを愛してるわ

 

 

 

 

I hate that I love you

 

あなたを愛してるってことが自分でも信じられない

 

 

 

 

Don't want to, but I can't put

 

信じたくないの、でもあなた以上の人なんて

 

 

 

 

Nobody else above you

 

他には誰も居ないの

 

 

 

 

I hate you I love you

 

あなたが嫌いよ、愛してる

 

 

 

 

I hate that I want you

 

嫌いなの、愛してるわ

 

 

 

 

You want her, you need her

 

あなたはあの子が好きなのね、あの子が必要なのよね

 

 

 

 

And I'll never be her

 

そして、私はその子にはなれないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't mean no harm

 

キミを傷つける気なんてないよ

 

 

 

 

I just miss you on my arm

 

僕はただ、腕の中のキミが恋しいんだ

 

 

 

 

Wedding bells were just alarms

 

結婚式の鐘の音はアラームだったんだ

 

 

 

 

Caution tape around my heart

 

僕のハートには注意って書かれたテープが巻かれてる

 

 

 

 

You ever wonder what we could have been?

 

僕達があのままどうなっていたのか考えたことある?

 

 

 

 

You said you wouldn't and you fucking did

 

キミは「そんなことしない」って言ったね、でも裏切ったんだ

 

 

 

 

Lie to me, lie with me, get your fucking fix

 

僕に嘘をついた、考え直してほしい

 

 

 

 

Now all my drinks and all feelings are all fucking mixed

 

今は、飲んでこの気持ちを紛らわすようにしてる

 

 

 

 

Always missing people that I shouldn't be missing

 

会いたいって思わない人を、僕はいつも思うようにしてるんだ

 

 

 

 

Sometimes you gotta burn some bridges just to create some distance

 

時々、距離を置きたいってだけで、関係を絶たなきゃいけないときもあるんだ

 

 

 

 

I know that I control my thoughts and I should stop reminiscing

 

頭の中をコントロールして、思いだそうとしちゃいけないって分かってるけど

 

 

 

 

But I learned from my dad that it's good to have feelings

 

でも、僕は父親から教わったんだ「恋をするのはいいことだ」ってね

 

 

 

 

When love and trust are gone

 

愛と信頼を失った時

 

 

 

 

I guess this is moving on

 

僕は先に進むんだろうね

 

 

 

 

Everyone I do right does me wrong

 

僕が良くしてきたみんなは、それを忘れて去って行くんだ

 

 

 

 

So every lonely night, I sing this song

 

だから一人の夜は、この曲を歌う

 

 

 

 

 

 

 

I hate you I love you

 

あなたが嫌いよ、あなたを愛してるわ

 

 

 

 

I hate that I love you

 

あなたを愛してるってことが自分でも信じられない

 

 

 

 

Don't want to, but I can't put

 

信じたくないの、でもあなた以上の人なんて

 

 

 

 

Nobody else above you

 

他には誰も居ないの

 

 

 

 

I hate you I love you

 

あなたが嫌いよ、愛してる

 

 

 

 

I hate that I want you

 

嫌いなの、愛してるわ

 

 

 

 

You want her, you need her

 

あなたはあの子が好きなのね、あの子が必要なのよね

 

 

 

 

And I'll never be her

 

そして、私はその子にはなれないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All alone I watch you watch her

 

独りぼっちで見てたの、あなたがあの子のことを見つめてるところを

 

 

 

 

Like she's the only girl you've ever seen

 

まるで彼女しか見えないみたいに

 

 

 

 

You don't care you never did

 

気にもしてくれないの、一度も

 

 

 

 

You don't give a damn about me

 

私なんかのことは気にしてくれなかったわ

 

 

 

 

Yeah all alone I watch you watch her

 

そうよ、独りぼっちで見てたの、あなたがあの子を見つめてるとこを

 

 

 

 

She's the only thing you've ever seen

 

まるで、彼女しか見えてないみたいに

 

 

 

 

How is it you never notice

 

どういうことなの?まったく気づいてないわ

 

 

 

 

That you are slowly killing me

 

逝きたいって思うくらいに私を苦しめてる

 

 

 

 

 

 

 

I hate you I love you

 

あなたが嫌いよ、あなたを愛してるわ

 

 

 

 

I hate that I love you

 

あなたを愛してるってことが自分でも信じられない

 

 

 

 

Don't want to, but I can't put

 

信じたくないの、でもあなた以上の人なんて

 

 

 

 

Nobody else above you

 

他には誰も居ないの

 

 

 

 

I hate you I love you

 

あなたが嫌いよ、愛してる

 

 

 

 

I hate that I want you

 

嫌いなの、愛してるわ

 

 

 

 

You want her, you need her

 

あなたはあの子が好きなのね、あの子が必要なのよね

 

 

 

 

And I'll never be her

 

そして、私はその子にはなれないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow