カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~How to love~ Cash Cash teat Sofia Reyes

 

 

 

I've been running from the pain

 

私は痛みから逃げていたの

 

 

 

 

 

Trying not to feel the same

 

同じことを感じないようにしながら

 

 

 

 

 

But it's a shame that we're sinking

 

でも、私たちが落ち込むのはもったいないわ、

 

 

 

 

 

 

 

 

And my heart is feeling vacant

 

私の自身が揺らぐのや、私の心の中が空っぽなのを見て

 

 

 

 

 

 

So you try to fill it in

 

あなたはそれを満たそうとする

 

 

 

 

 

You say "I could fix the broken in your heart You're worth saving darling"

 

あなたは「君の心の傷が癒せるんだ、君は大事な人だから」って言ってくれる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But I don't know why you're shooting in the dark

 

でも。私は分からないわ、どうして当てずっぽうなの?

 

 

 

 

 

 

I got faith in nothing

 

私は信頼を置けなかった

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But love, pray for me

 

愛よ、私の為に祈って

 

 

 

 

I never had somebody

 

今まで誰かにしてもらった事がないの

 

 

 

 

So I don't know how to love

 

だから、愛し方が分からない。

 

 

 

 

 

Pray for me

 

私の為に祈って

 

 

 

 

 

I know I need somebody

 

1人で生きていけないのは分かってる

 

 

 

 

 

So I can learn how to lone

 

だから、愛し方を学べるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know it's been a while

 

久しぶりなのは分かってる

 

 

 

 

 

Cause my memory's on trail

 

私の記憶の中は審議中だから

 

 

 

 

 

For the way I used to be

 

昔のままである為に

 

 

 

 

 

 

 

My head is running miles

 

頭の中でずっと考えてる

 

 

 

 

Round in circles and I try to find the little light in me 

 

私の中に些細な光を見つける為に

 

 

 

 

 

You say "I could fix the broken in your heart You're worth saving darling"

 

あなたは「君の心の傷が癒せるんだ、君は大事な人だから」って言ってくれる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But I don't know why You're shooting in the dark

 

でも。私は分からないわ、どうして当てずっぽうなの?

 

 

 

 

 

 

I got faith in nothing

 

私は信頼を置けなかった

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But love, pray for me

 

愛よ、私の為に祈って

 

 

 

 

I never had somebody

 

今まで誰かにしてもらった事がないの

 

 

 

 

So I don't know how to love

 

だから、愛し方が分からない。

 

 

 

 

 

Pray for me

 

私の為に祈って

 

 

 

 

 

I know I need somebody

 

1人で生きていけないのは分かってる

 

 

 

 

 

So I can learn hoe to love

 

だから、愛し方を学べるの

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow