カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Choose You~ Keyshia Cole

 

 

 

So many things he does for me

彼が私のために

 

Such a provider he cares for me

たくさん心配してくれるの

 

Wish I could give him all of me

私の全てを彼に捧げれたらって思うわ

 

But I can't, can't let you go

でもできない、あなたを手放すことも

 

I tried hating you, but I just love you more

あなたを嫌いになろうとしたけど、もっと好きになってしまったの

 

Compared him to you, but he can't match your score

あなたと比べてみたけどあなたの足元にも及ばないわ

 

In this game of love, there's no rules

この愛のゲームにルールはないの

 

When it comes to us, I choose you

私達」なら、私はあなたを選ぶわ

 

 

 

If it ain't you, it's not worth it

あなたじゃないと意味がないの

 

No matter what I do, nothing working

何をしてもうまくいかなくて

 

Baby I know love's not perfect

ねえ、愛は完璧じゃないの

 

Even if he can save the world that will never be enough

たとえ彼が世界を救っても、それは決して十分じゃないわ

 

'Cause I choose you

だって、あなたを選ぶの

 

I choose you

あなたを

 

And if it ain't you

そして、もしもそれがあなたじゃないなら

 

Then it's just not worth it

それには価値がないの

 

 

 

I heard you found you another

あなたは別の人を見つけたって聞いたわ

 

But she's not me, how could you love her?

でも彼女は私じゃないわ、どうやって彼女を愛せるの?

 

We got history, we were meant to be

私達には歴史があって運命づけられてた

 

She can't replace what we had based on chemistry

彼女は私達が持ってたものに置き換えることはできないの、化学変化でもね

 

I tried hating but I just love you more

嫌いになろうとしたけど、もっと好きになったの

 

Don't can what she do

彼女は

 

She can never match my score

私のスコアには敵わないわ

 

In this game of love, there's no rules

この愛のゲームにルールはないの

 

When it comes to us, I choose you

「私達」だったら、あなたを選ぶわ

 

 

 

If it ain't you, it's not worth it

あなたじゃないと意味がないの

 

No matter what I do, nothing working

何をしてもうまくいかなくて

 

Baby I know love's not perfect

ねえ、愛は完璧じゃないの

 

Even if he can save the world that will never be enough

たとえ彼が世界を救っても、それは決して十分じゃなくて

 

'Cause I choose you

私はあなたを選ぶの

 

I choose you

あなたを

 

And if it ain't you

そして、もしもそれがあなたじゃないなら

 

Then it's just not worth it

それには価値がないの

 

 

 

Can't give up

諦められないの

 

I'm a keep on trying

トライし続けるわ

 

To get your love

あなたの愛を手に入れるために

 

No sense in denying

否定する意味はなくて

 

You had my heart

あなたは私の心を握ってた

 

I'm not over you

越えられないの

 

Whatever it takes I'm gon' do

どんなことでも私はやるわ

 

 

 

If it ain't you, it's not worth it

あなたじゃないと意味がないの

 

No matter what I do, nothing working

何をしてもうまくいかなくて

 

Baby I know love's not perfect

ねえ、愛は完璧じゃないの

 

Even if he can save the world that will never be enough

たとえ彼が世界を救っても、それは決して十分じゃなくても

 

'Cause I choose you

あなたを選ぶの

 

I choose you

あなたを

 

And if it ain't you

そして、もしもそれがあなたじゃないなら

 

Then it's just not worth it

それには価値がないの

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow