カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Boom Clap~ Charli XCX

 

 

 

 

 

 

 

 

『今まで続かなかった人が大満足の結果!!』『今ならビジネス英語をプレゼント』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boom! Boom! Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You're picture perfect blue

 

あなたの写真は完璧な青色ね

 

 

 

 

Sunbathing on a moon

 

月の光で日光浴してるみたい

 

 

 

 

Tars shining as your bones illuminate

 

あなたの骨を照らすように星が輝いているの

 

 

 

 

First kiss just like a drug

 

ファーストキスは薬をやったような感じ

 

 

 

 

Under your influence

 

あなたの影響よ

 

 

 

 

You take me over you're the magic in my veins

 

あなたの魔法が私の血管中を流れるの

 

 

 

 

This must be love

 

これはきっとおかしくなってるわ

 

 

 

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心臓の音

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

その鼓動はずっと続くわ

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You take me feel good

 

あなたは私を良い感じにしてくれるの

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

私の所に来て、ねえ、今すぐに

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心臓の音よ

 

 

 

 

The best goes on and on and on and on and

 

その鼓動はずっと続く

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

あなたは私を良い感じにしてくれるわ

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

私の所に来て、ねえ、今すぐに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No silver or no gold

 

銀色や金色のような輝きはないけど

 

 

 

 

Could dress me up so good

 

私をとても良く着飾ってくれたわ

 

 

 

 

You're the glitter in the darkness of my world

 

あなたは、私の暗闇の世界の中で光り輝くの

 

 

 

 

Just tell me what to do

 

何をするかだけでいいから私に教えて

 

 

 

 

I'll fall right into you

 

私はあなたに従うわ

 

 

 

 

Going under cast a spell just say the word

 

呪文をかけて、たった一言でいいの

 

 

 

 

I feel your love

 

私はあなたの愛を感じるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心臓の音

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

その鼓動はずっと続くわ

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You take me feel good

 

あなたは私を良い感じにしてくれるの

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

私の所に来て、ねえ、今すぐに

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心臓の音よ

 

 

 

 

The best goes on and on and on and on and

 

その鼓動はずっと続く

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

あなたは私を良い感じにしてくれるわ

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

私の所に来て、ねえ、今すぐに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You are the light and I will follow

 

あなたは光、私はあなたについて行くわ

 

 

 

 

You let me lose my shadow

 

私の影でさえ消し去ってくれる

 

 

 

 

You are the sun, the glowing halo

 

あなたは太陽、輝いてる

 

 

 

 

And you keep burning me up with all your love, uh

 

そしてあなたのすべての愛で、私を燃やしてるの

 

 

 

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心臓の音

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

その鼓動はずっと続くわ

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You take me feel good

 

あなたは私を良い感じにしてくれるの

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

私の所に来て、ねえ、今すぐに

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心臓の音よ

 

 

 

 

The best goes on and on and on and on and

 

その鼓動はずっと続く

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

あなたは私を良い感じにしてくれるわ

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

私の所に来て、ねえ、今すぐに

 

 

 

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心臓の音

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

その鼓動はずっと続くわ

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You take me feel good

 

あなたは私を良い感じにしてくれるの

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

私の所に来て、ねえ、今すぐに

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心臓の音よ

 

 

 

 

The best goes on and on and on and on and

 

その鼓動はずっと続く

 

 

 

 

Boom! Clap!

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

あなたは私を良い感じにしてくれるわ

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

私の所に来て、ねえ、今すぐに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow