カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Boom Clap~ Charli XCX

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boom Boom Boom clap

 

 

 

 

 

 

You're picture perfect blue

 

あなたの写真は完璧な青で

 

 

 

 

Sunbathing on the moon

 

月の光で日光浴してるの

 

 

 

 

Stars shining as your bones illuminate

 

あなたの骨が浮かび上がるように、星が輝いてるの

 

 

 

 

First kiss just like a drug

 

初めてのキスはまるで薬みたい

 

 

 

 

Under your influence

 

あなたのおかげでね

 

 

 

 

You take me over you're the magic in my venis

 

静脈に注射されたマジックに私は包まれるの

 

 

 

 

This must be love

 

間違いなくこれが愛だって

 

 

 

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心が鳴ってるの

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

鼓動はずっと続くのよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

すごく心地よくて

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

ねえ、私の所に来てよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心が鳴ってるわ

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

鼓動はずっと続いていく

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

いい気分なの

 

 

 

 

Come on to me come on to the now

 

ねえ、今私の所に来てよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

No silver or no gold

 

シルバーでもゴールドでも

 

 

 

 

Could dress me up so good

 

こんなにも私をドレスアップしてくれないわ

 

 

 

 

You're the glitter in the darkness of my world

 

あなたは私の暗闇の世界の煌めき

 

 

 

 

Just tell me what to do

 

ただ、何をすればいいのか教えて

 

 

 

 

I'll fall right into you

 

あなたのすぐそばまで降りていくから

 

 

 

 

Going under cast a spell just say the world

 

おまじないをかけて、あの言葉を口にしてよ

 

 

 

 

I feel your love

 

あなたの愛を感じれるから

 

 

 

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心が鳴ってるの

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

鼓動はずっと続くのよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

すごく心地よくて

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

ねえ、私の所に来てよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心が鳴ってるわ

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

鼓動はずっと続いていく

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

いい気分なの

 

 

 

 

Come on to me come on to the now

 

ねえ、今私の所に来てよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You are the light and I will follow

 

あなたは私が追いかける光なの

 

 

 

 

You let me lose my shadow

 

私の影を消し去って

 

 

 

 

You are the sun the glowing halo

 

あなたはキラキラと輝く太陽

 

 

 

 

And you keep burning me up with all of your love

 

あなたの愛すべてで、私を燃やし続けて

 

 

 

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心が鳴ってるの

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

鼓動はずっと続くのよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

すごく心地よくて

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

ねえ、私の所に来てよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心が鳴ってるわ

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

鼓動はずっと続いていく

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

いい気分なの

 

 

 

 

Come on to me come on to the now

 

ねえ、今私の所に来てよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心が鳴ってるの

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

鼓動はずっと続くのよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

すごく心地よくて

 

 

 

 

Come on to me come on to me now

 

ねえ、私の所に来てよ

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

The sound of my heart

 

私の心が鳴ってるわ

 

 

 

 

The beat goes on and on and on and on and

 

鼓動はずっと続いていく

 

 

 

 

Boom clap

 

 

 

 

 

 

You make me feel good

 

いい気分なの

 

 

 

 

Come on to me come on to the now

 

ねえ、今私の所に来て

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow