カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All My Life~ K-Ci feat JoJo

 

 

 

 

 

今「英語を話せるようになった」を実感している人、続出中です。

 

 

 

 

 

 

 

I will never find another lover sweeter than you

 

僕が愛した人の中でキミより素敵な女性はいないんだ

 

 

 

 

Sweeter than you

 

キミより素敵な人なんて

 

 

 

 

And I will never find another lover more precious than you

 

僕が愛した人の中でキミより大切な人はいないよ

 

 

 

 

More precious than you

 

キミより大切な人なんて

 

 

 

 

Girl you are close to me you're like my mother

 

キミは僕の母のように側にいてくれる

 

 

 

 

Close to me you're like my father

 

僕の父のように側にいてくれる

 

 

 

 

Close to me you're like my sister

 

姉妹のように側にいてくれるんだ

 

 

 

 

Close to me you're like my brother

 

兄弟のように側にいてくれるんだ

 

 

 

 

You are the only one my everything and for you this song I sing

 

キミは唯一無二だよ、僕のすべてさ、そんなキミにこの歌を歌うよ

 

 

 

 

 

 

 

And all my life I've prayed for someone like you

 

僕のすべての人生で、キミのような人に祈りを捧げられるように

 

 

 

 

And I thank God that I, that I finally found you

 

ついにキミを見つけられたことを神に感謝するんだ

 

 

 

 

All my life I've prayed for someone like you

 

そしてキミもすべての人生でキミのような人に祈りを捧げられるように

 

 

 

 

And I hope that you feel the same way too

 

キミも同じことを想ってくれてることを望むよ

 

 

 

 

Yes, I pray that you do love me too

 

キミも同じように僕のことを愛してくれていることを祈ってるんだ

 

 

 

 

I said you're all that I'm thinking of...baby

 

キミは僕の頭の中すべてなんだ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Said, I promise to never fall in love with a stranger

 

言うよ、僕は絶対にそこらへんの人と恋に落ちたりしないよ

 

 

 

 

You're all I'm thinking of, I praise the Lord above

 

キミは僕の思考のすべてだよ、神をより高く称えるよ

 

 

 

 

For sending me your love, I cherish every hug

 

キミの愛を僕に届けてもらうために、いつも抱きしめて大事にするよ

 

 

 

 

I really love you

 

本当に愛してる

 

 

 

 

 

 

 

And all my life I've prayed for someone like you

 

僕のすべての人生で、キミのような人に祈りを捧げられるように

 

 

 

 

And I thank God that I, that I finally found you

 

ついにキミを見つけられたことを神に感謝するんだ

 

 

 

 

All my life I've prayed for someone like you

 

そしてキミもすべての人生でキミのような人に祈りを捧げられるように

 

 

 

 

And I hope that you feel the same way too

 

キミも同じことを想ってくれてることを望むよ

 

 

 

 

Yes, I pray that you do love me too

 

キミも同じように僕のことを愛してくれていることを祈ってるんだ

 

 

 

 

You're all that I ever known, when you smile, on my face, all I see is a glow

 

キミがすべてだっていつも分かってるよ、キミが僕に微笑んだ時、僕は光を見てる様だよ

 

 

 

 

You turned my life around, you picked me up when I was down

 

キミは僕の人生に寄り添ってくれたんだ、僕が落ち込んだ時はキミが励ましてくれた

 

 

 

 

You're all that I ever known, when you smile on your face all I see is a glow

 

キミがすべてだっていつも分かってるよ、キミが僕に微笑んだ時、僕は光を見てる様だよ

 

 

 

 

You picked me up when I was down

 

僕は落ち込んだ時はキミが励ましてくれた

 

 

 

 

You're all that I ever known, when you smile on your face all I see is a glow

 

キミがすべてだっていつも分かってるよ、キミが僕に微笑んだ時、僕は光を見てる様だよ

 

 

 

 

You picked me up when I was down and I hope that you feel the same way too

 

僕が落ち込んだ時はキミが励ましてくれた、キミも同じように感じてくれることを願うよ

 

 

 

 

Yes I pray that you do love me too

 

キミが同じように僕を愛してくれてることを願うよ

 

 

 

 

 

 

 

And all my life I've prayed for someone like you

 

僕のすべての人生で、キミのような人に祈りを捧げられるように

 

 

 

 

And I thank God that I, that I finally found you

 

ついにキミを見つけられたことを神に感謝するんだ

 

 

 

 

All my life I've prayed for someone like you

 

そしてキミもすべての人生でキミのような人に祈りを捧げられるように

 

 

 

 

And I hope that you feel the same way too

 

キミも同じことを想ってくれてることを望むよ

 

 

 

 

Yes, I pray that you do love me too

 

キミも同じように僕のことを愛してくれていることを祈ってるんだ

 

 

 

 

And all my life I've prayed for someone like you

 

僕のすべての人生で、キミのような人に祈りを捧げられるように

 

 

 

 

And I thank God that I, that I finally found you

 

ついにキミを見つけられたことを神に感謝するんだ

 

 

 

 

All my life I've prayed for someone like you

 

そしてキミもすべての人生でキミのような人に祈りを捧げられるように

 

 

 

 

And I hope that you feel the same way too

 

キミも同じことを想ってくれてることを望むよ

 

 

 

 

Yes, I pray that you do love me too

 

キミも同じように僕のことを愛してくれていることを祈ってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow