カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~White Roses~ Greyson Chance

 

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

White roses on a pastel sky

 

パステルカラーの空に描かれた白いバラ

 

 

Broken vows on our lips run dry

 

声が枯れるまで「ダメになった誓い」を歌ったんだ

 

 

I see you out with your, friends, you smile

 

友達と楽しそうに笑ってるキミを見て

 

 

It's funny how that goes, I haven't slept in a while

 

笑っちゃうよ、最近グッスリ眠れてないな

 

 

I never saw it coming

 

何が起こるのか、分かってなかったんだ

 

 

I thought we had it all

 

全てを手に入れてるって思ってた

 

 

I feel you in those moments

 

思い出の中にキミの感じるよ

 

 

Those night, held in your arms

 

キミを腕に抱いてたあの夜を

 

 

 

 

 

 

 

Darling, be careful with me

 

ねえ、気をつけて

 

 

'Cause there's part of me that you don't know

 

だって、キミの知らない部分が僕にはあるよ

 

 

Darling, be gentle with me

 

ねえ、優しくしてよ

 

 

When you tell me that you need to go

 

行かないといけないって、僕に言うときは

 

 

And if you should miss me, don't call me

 

もしも、僕を恋しく思っても電話はしないでくれ

 

 

Don't tell me, just leave me alone

 

何も言うなよ、ただ放って置いてほしい

 

 

Because you cut me wide open

 

だって、キミは僕を深く傷つけたから

 

 

Left teardrops on all my white roses

 

僕の白いバラに涙がつたう

 

 

'Cause you cut me wide open

 

だって、キミは僕を深く傷つけたから

 

 

Left teardrops on all my white roses

 

僕の白いバラに涙がつたうよ

 

 

 

 

 

 

Same places on a Friday night

 

同じ場所で過ごす金曜の夜

 

 

Holding places, but we're tongue tied

 

見つめあってても、言いたいことなんて口から出ないんだ

 

 

I'm with my friends, and it's hard to smile

 

友達といても、うまく笑えないんだ

 

 

It's crazy how that feels, I haven't slept in a  while

 

こんな気持ちになるなんて、しばらくグッスリ眠れてないんだ

 

 

I never saw it coming

 

何が起こるのか、分かってなかったんだ

 

 

I thought we had it all

 

全てを手に入れてるって思ってた

 

 

I feel you in those moments

 

思い出の中にキミの感じるよ

 

 

Those night, held in your arms

 

キミを腕に抱いてたあの夜を

 

 

 

 

 

 

 

Darling, be careful with me

 

ねえ、気をつけて

 

 

'Cause there's part of me that you don't know

 

だって、キミの知らない部分が僕にはあるよ

 

 

Darling, be gentle with me

 

ねえ、優しくしてよ

 

 

When you tell me that you need to go

 

行かないといけないって、僕に言うときは

 

 

And if you should miss me, don't call me

 

もしも、僕を恋しく思っても電話はしないでくれ

 

 

Don't tell me, just leave me alone

 

何も言うなよ、ただ放って置いてほしい

 

 

Because you cut me wide open

 

だって、キミは僕を深く傷つけたから

 

 

Left teardrops on all my white roses

 

僕の白いバラに涙がつたう

 

 

'Cause you cut me wide open

 

だって、キミは僕を深く傷つけたから

 

 

Left teardrops on all my white roses

 

僕の白いバラに涙がつたうよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I want to believe that maybe it's just emotion

 

これは一時的な感情だって信じたいんだ

 

 

But I cannot see my life without you, those moments

 

でも、キミなしの人生は考えられない

 

 

So wild and free, blinded by love, devoted

 

ワイルドで自由で、愛です盲目になってたよ、捧げ過ぎたんだ

 

 

But now it's just me, unspoken words, withe roses

 

でも、今僕にあるのは言えなかった言葉と、白い薔薇だけで

 

 

 

 

 

 

 

Darling, be careful with me

 

ねえ、気をつけて

 

 

'Cause there's part of me that you don't know

 

だって、キミの知らない部分が僕にはあるよ

 

 

Darling, be gentle with me

 

ねえ、優しくしてよ

 

 

When you tell me that you need to go

 

行かないといけないって、僕に言うときは

 

 

And if you should miss me, don't call me

 

もしも、僕を恋しく思っても電話はしないでくれ

 

 

Don't tell me, just leave me alone

 

何も言うなよ、ただ放って置いてほしい

 

 

Because you cut me wide open

 

だって、キミは僕を深く傷つけたから

 

 

Left teardrops on all my white roses

 

僕の白いバラに涙がつたう

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow