カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Rewind Repeat It~ Martin Garrix feat Ed Sheeran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stay for the night

 

今夜は、僕のそばにいて欲しい

 

 

 

 

Call it what you want

 

キミのやりたいようにすればいいから

 

 

 

 

And I'll compromise

 

キミのためなら妥協もする

 

 

 

 

To have you in my arms

 

キミを僕の腕の中で抱きしめるために

 

 

 

 

Is this what you needed?

 

これはキミがホントに必要としてるものなのかな?

 

 

 

 

Cause I'll find my faith in anything

 

だって、僕は何でもすぐに信じるから

 

 

 

 

Don't fight the feeling

 

自分の気持ちに逆らっちゃダメなんだ

 

 

 

 

Rewind, repeat it

 

記憶を巻き戻して

 

 

 

 

Rewind, repeat it

 

巻き戻して、繰り返すんだ

 

 

 

 

 

 

 

In the world ends tonight

 

もしも、今夜世界が終わったとしたら

 

 

 

 

You'll be in my arms

 

キミは僕の腕の中にいるだろう

 

 

 

 

We'll be frozen in time

 

僕達2人の時間は止まるだろう

 

 

 

 

Underneath the stars

 

光り輝く星の下で

 

 

 

 

My lungs are screaming

 

僕が出せる限界の声で叫ぶんだ

 

 

 

 

This heart is bleeding

 

この心が流れを感じる

 

 

 

 

I love this feeling

 

この感じが好きなんだ

 

 

 

 

So rewind, repeat it

 

そう、だから記憶を巻き戻して

 

 

 

 

Rewind, repeat it

 

巻き戻して、繰り返すんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just close your eyes

 

キミはただ、目を閉じて

 

 

 

 

And all you need to see

 

キミが見るべきものは

 

 

 

 

Is your heart and mine

 

僕の心とキミの心の2つだけ

 

 

 

 

Underneath the sheets

 

ベッドシーツのしたで

 

 

 

 

Don't fight your demons

 

キミの中の悪魔と戦わないように

 

 

 

 

Cause they will tear you apart from the seams

 

だって、奴らはキミと僕の縫い目を引き裂くから

 

 

 

 

And if darkness creeps in

 

もし、闇が忍び寄るなら

 

 

 

 

Rewind, repeat it

 

巻き戻して

 

 

 

 

Rewind, repeat it

 

記憶を巻き戻して、繰り返すんだ

 

 

 

 

 

 

 

In the world ends tonight

 

もしも、今夜世界が終わったとしたら

 

 

 

 

You'll be in my arms

 

キミは僕の腕の中にいるだろう

 

 

 

 

We'll be frozen in time

 

僕達2人の時間は止まるだろう

 

 

 

 

Underneath the stars

 

光り輝く星の下で

 

 

 

 

My lungs are screaming

 

僕が出せる限界の声で叫ぶんだ

 

 

 

 

This heart is bleeding

 

この心が流れを感じる

 

 

 

 

I love this feeling

 

この感じが好きなんだ

 

 

 

 

So rewind, repeat it

 

そう、だから記憶を巻き戻して

 

 

 

 

Rewind, repeat it

 

巻き戻して、繰り返すんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow