カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Will Always Love You~ Whitney Houston

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I should stay

 

もしも、私がこのまま居たなら

 

 

 

 

I would only be in your way

 

あなたの邪魔になってしまうかも

 

 

 

 

So I'll go but I know

 

だから、私は行くわ

 

 

 

 

I'll think of you every step of the way

 

でも分かってるの、どんな時でもあなたの子を考えてしまうわ

 

 

 

 

And I... will always love you. ooh

 

そして、ずっと愛してる

 

 

 

 

Will always love you

 

ずっとずっとね

 

 

 

 

You

 

あなたを

 

 

 

 

My darling, you...

 

私の大切な人

 

 

 

 

Mmm-mm

 

ねえ

 

 

 

 

Bittersweet memories

 

甘くて苦い想い出もある

 

 

 

 

That is all I'm taking with me

 

それは私が持っていくわね

 

 

 

 

So good-bye

 

だから、さようなら

 

 

 

 

Please don't cry

 

でも、どうか泣かないで

 

 

 

 

We both know I'm not what you, you need

 

私達は分かってるの、私はあなたが必要としてる人じゃないから

 

 

 

 

And I... will always love you

 

そして、あなたをずっと愛してるわ

 

 

 

 

I... will always love you

 

私は、ずっとあなたを愛してる

 

 

 

 

You, ooh

 

あなたをね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I hope life treats you kind

 

人生が素晴らしいものでありますように

 

 

 

 

And I hope you have all you've dreamed of

 

私が前に夢見たものがすべて、手に入りますように

 

 

 

 

And I wish you joy and happiness

 

喜びや幸せを祈るわ

 

 

 

 

But above all this I wish you love

 

でも、特にあなたのことを願ってるの

 

 

 

 

And I... will always love you

 

そして私は、ずっとあなたを愛してるの

 

 

 

 

I will always love you

 

ずっと愛してるの

 

 

 

 

I will always love you

 

ずっと愛してるわ

 

 

 

 

I will always love you

 

ずっと愛してるの

 

 

 

 

I will always love you

 

ずっと愛し続けるわ

 

 

 

 

I. I will always love you

 

私は、あなたをずっと愛し続けるわ

 

 

 

 

You

 

あなたを

 

 

 

 

Darling, I love you

 

大切な人よ、愛してるわ

 

 

 

I'll always

 

常に私は

 

 

 

 

I'll always love you

 

あなたを愛してるの

 

 

 

 

Ooh

 

 

 

 

 

 

Ooh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow